Ο Jonathan Anderson ίδρυσε τον οίκο JW Anderson το 2008. Αρχικά, μια ξεχωριστή συλλογή από αξεσουάρ τράβηξε γρήγορα την προσοχή, επιτρέποντας στο νεοσύστατο brand να παρουσιαστεί στο επίσημο πρόγραμμα της Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου το 2008. Η μοναδική σχεδιαστική του αισθητική χάρισε στο brand μια μεγάλη βάση θαυμαστών, που ώθησε τον σχεδιαστή να παρουσιάσει μια γυναικεία capsule συλλογή το 2010. Έκτοτε, ο JW Anderson έχει εξελιχθεί σε ένα διεθνώς αναγνωρισμένο και πολυβραβευμένο brand.

Διαβάστε ακόμη: Louis Vuitton x Takashi Murakami: Η φαντασία επιστρέφει στη μόδα

Τώρα όλα αλλάζουν στον οίκο, ο οποίος αποκτά μια νέα στάση και επικεντρώνεται πλέον στον τρόπο ζωής, στα αξεσουάρ και σε αντικείμενα υψηλής ποιότητας για το σπίτι. Η νέα ιστοσελίδα του brand παρουσιάζει διασημότητες (συμπεριλαμβανομένων των Ben Whishaw και Luca Guadagnino) να ποζάρουν με τα ρούχα ή να παίζουν με τα έπιπλα και τα αντικείμενα.

Το κλαμπ διασημοτήτων μόλις απέκτησε ένα ακόμη μέλος, με τον John Malkovich να πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια JW Anderson Loafer Bag, την πρώτη από τότε που το brand επανεκκινήθηκε νωρίτερα φέτος. Η καμπάνια παρουσιάζει κομμάτια από τις συλλογές JW Anderson resort και Άνοιξη 2026, καθώς και τα τελευταία σχέδια loafer, τα οποία κατασκευάζονται στην Ιταλία από σουέντ και δέρμα.

Ο Anderson είναι θαυμαστής του ηθοποιού, ο οποίος έχει πρωταγωνιστήσει στις ταινίες “Dangerous Liaisons”, “Being John Malkovich” και “In the Hand of Dante”, η οποία σκηνοθετήθηκε από τον Julian Schnabel και κυκλοφόρησε νωρίτερα φέτος. Η φωτογράφιση της καμπάνιας έγινε από τον Heikki Kaski, με styling του Benjamin Bruno και δημιουργική διεύθυνση του ίδιου του Anderson. Το σκηνικό ήταν το Stepney Townhouse στο Ανατολικό Λονδίνο, ένα γεωργιανό κτίσμα που έχει αποκατασταθεί από τους ιδιώτες ιδιοκτήτες του.

Η συλλογή βρίσκεται ήδη στα ράφια των καταστημάτων JW Anderson σε Λονδίνο και Μιλάνο, καθώς και στο jwanderson.com. Όπως έχει αναφερθεί, ο οίκος πρόκειται να ανοίξει τρίτο κατάστημα — ένα flagship — στην Pimlico Road του Λονδίνου αργότερα μέσα στη χρονιά.

Διαβάστε ακόμη: PUMA x Swarovski: 5.316 κρύσταλλοι στα πόδια σας

Μία επιτυχημένη χρονιά

Ο Anderson δήλωσε σε συνέντευξή του τον Σεπτέμβριο ότι η στροφή του brand προς τον τρόπο ζωής έχει μέχρι στιγμής στεφθεί με επιτυχία. «Πουλάμε τα πάντα, από καρέκλες μέχρι κασμίρ, κανάτες και κεραμικά. Δεν έχουμε πάει ποτέ καλύτερα στην ιστορία του brand», είπε ο Anderson. «Είναι μια συναρπαστική στιγμή, τα πράγματα αλλάζουν, και το σπίτι έχει γίνει πιο σημαντικό από ποτέ.»

Η έμφαση δίνεται σε μοναδικά αντικείμενα, περιορισμένες εκδόσεις και σε μία γιορτή δημιουργικότητας και ιδεών. «Είναι όλες οι εμμονές μου» συγκεντρωμένες σε ένα μέρος, πρόσθεσε ο Anderson, εξηγώντας: «Αν πρόκειται να πουλήσουμε κάτι, θέλω να είναι άψογα εκτελεσμένο από τον σωστό τεχνίτη, από τον σωστό άνθρωπο.»  Mάλιστα πρόσφατα το brand συνεργάστηκε με την Wedgwood για να παρουσιάσει την προσωπική συλλογή κεραμικών του σχεδιαστή με κούπες εμπνευσμένες από την Ελλάδα του 5ου αι. π.Χ.

Φαίνεται ότι ο couturier διανύει μία από τις πιο επιτυχημένες περιόδους του, καθώς το ντεμπούτο του ως δημιουργικός διευθυντής του οίκου Dior στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού έτυχε θερμής υποδοχής.

Photo credits: @jonathan.anderson/Instagram