Μιλάνο: Ποιον να καλεί άραγε; Η Dakota Johnson εμφανίζεται στο τηλέφωνο, με το βλέμμα στραμμένο κάπου μακριά, στην πρώτη της διαφημιστική καμπάνια για τον οίκο Valentino, η οποία μόλις κυκλοφόρησε. Πρόκειται για το πρώτο project της Αμερικανίδας ηθοποιού ως global brand ambassador του οίκου, έναν ρόλο που ανέλαβε επίσημα τον περασμένο μήνα, κατόπιν πρόσκλησης του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή Alessandro Michele.

Διαβάστε ακόμη: Η Dakota Johnson είναι η νέα παγκόσμια πρέσβειρα του οίκου Valentino

Η συνεργασία αυτή δεν είναι τυχαία. Ο Michele και η Johnson γνωρίζονται εδώ και χρόνια, από την εποχή που εκείνος βρισκόταν στον οίκο Gucci, και τους συνδέει μια μακρόχρονη φιλία και αλληλοεκτίμηση. «Τίποτα δεν με χαροποιεί περισσότερο από το να συνεργάζομαι με ανθρώπους που αγαπώ, θαυμάζω και σέβομαι», δήλωσε η ηθοποιός. «Είμαι ευγνώμων και ευτυχής που ανήκω πλέον στην οικογένεια Valentino. Ο Alessandro είναι ένας από τους πιο εμπνευσμένους ανθρώπους που γνωρίζω και νιώθω τιμή που δουλεύω ξανά μαζί του».

Διαβάστε ακόμη: Η διαφάνεια της Dakota Johnson: Φορέστε την αν τολμάτε

Nocturne

Η νέα καμπάνια αφορά τη συλλογή Valentino Cruise 2026 και φέρει τον ποιητικό τίτλο “Nocturne”. Τη φωτογράφιση υπογράφει η Marili Andre, ενώ τη σκηνοθεσία του βίντεο ανέλαβε η Renell Medrano. Στο πλευρό της Johnson εμφανίζονται προσωπικότητες από τον χώρο της τέχνης και της μουσικής: η θρυλική Marisa Berenson, η τραγουδίστρια Tate McRae, ο παραγωγός Dev Hynes, η εικαστικός Anne Imhof και η χορεύτρια μπαλέτου Devon Teuscher, μαζί με ένα καστ μοντέλων.

Ένα σύμπαν μεταξύ ύπνου και ξύπνιου

Οι σκηνές εκτυλίσσονται σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο, σε εκείνη την «ενδιάμεση» ώρα που προηγείται του ύπνου, μια στιγμή, όπως εξηγεί ο Michele, όπου «οι λέξεις χάνουν το βάρος τους και το φως σταματά να κρίνει». Στα δωμάτια, οι πρωταγωνιστές χαλαρώνουν, ξαπλώνουν στο πάτωμα ή στον καναπέ, συνομιλούν ή απλώς αφήνονται στην ακινησία.

«Το ξενοδοχείο είναι ο κατεξοχήν ενδιάμεσος χώρος, εκεί όπου η οικειότητα και η ανωνυμία συνυπάρχουν και το εφήμερο αποκτά μια αίσθηση μονιμότητας», σημειώνει ο σχεδιαστής. «Κάθε δωμάτιο είναι ένα μικρό σύμπαν, γεμάτο μοναδικές υπάρξεις που συμμετέχουν σε ένα κοινό τελετουργικό: το να παραδίνεσαι στον ύπνο, να αφήνεις πίσω την ένταση της ημέρας, να βρίσκεις προσωρινό καταφύγιο στη σιωπή».

Η καμπάνια, όπως και το look book της συλλογής που προηγήθηκε, αναδεικνύει αυτή τη συλλογική οικειότητα, μια ατμόσφαιρα ανάμεσα σε όνειρο και πραγματικότητα. Το βίντεο, συνοδευόμενο από το “Nocturne in E Flat” του Chopin, παρουσιάζει τους ήρωες να περπατούν στους διαδρόμους, να παίζουν χαρτιά, να διαβάζουν, να κινούνται αθόρυβα μέσα στο ημίφως. Η Dakota, ντυμένη με ένα φόρεμα Valentino, κλείνει το φερμουάρ της, ξαπλώνει στο πάτωμα και μιλά στο τηλέφωνο, σαν να συνομιλεί με κάποιον που υπάρχει μόνο στη φαντασία της.

Με αυτή την καμπάνια, ο Alessandro Michele συνεχίζει να υφαίνει το νέο αφήγημα του οίκου Valentino: ένα σύμπαν όπου η μόδα συναντά την ποίηση, την ψυχολογία και την κινηματογραφική αφήγηση. Η Dakota Johnson, με την εκφραστική της παρουσία και τη φυσική της κομψότητα, ενσαρκώνει ιδανικά αυτή τη νέα εποχή του οίκου, ένα ύφος ονειρικό, μελαγχολικό και βαθιά ρομαντικό.

Η ηθοποιός προστίθεται πλέον σε ένα διεθνές πάνθεον πρεσβευτών του οίκου Valentino, ανάμεσα στους Clairo, Sophie Thatcher, Freen Sarocha, Jeff Satur, Lim Yoona και Colman Domingo, πρόσωπα που εκφράζουν τη σύγχρονη, πολυδιάστατη ταυτότητα της μάρκας. Και κάπως έτσι, μέσα από το Nocturne, η Dakota Johnson γίνεται το νέο πρόσωπο της Valentino αλλά και η ιδανική αφηγήτρια μιας ιστορίας που δεν τελειώνει ποτέ, γιατί εκτυλίσσεται πάντα λίγο πριν το ξημέρωμα.

Με πληροφορίες από το WWD.