Aimé Leon Dore: Από τη Μυτιλήνη στον όμιλο Louis Vuitton
Η Aimé Leon Dore του Teddy Santis ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη The North Face, δημιουργώντας μια συλλογή που συνδυάζει τη streetwear αισθητική και την outdoor κουλτούρα, με έντονες αναφορές στην ελληνική κληρονομιά του brand.
Η Aimé Leon Dore, η δημοφιλής εταιρία streetwear, ενώνει τις δυνάμεις της με τη The North Face για τη συλλογή Άνοιξη – Καλοκαίρι 2025. Το βίντεο με το οποίο η Aimé Leon Dore παρουσίασε τη συνεργασία είναι γεμάτο εικόνες από την Ελλάδα, υπογραμμίζοντας τη σύνδεση του brand με την ελληνική κληρονομιά του ιδρυτή του, Teddy Santis.
Δείτε ακόμη: Πώς να φορέσετε το ροζ κοστούμι
Η ισχύς εν τη ενώσει
Στο βίντεο που δημοσιεύτηκε από την Aimé Leon Dore για την προώθηση της συνεργασίας με τη Τhe North Face διακρίνονται σκηνές από την Ελλάδα, με ιδιαίτερη αναφορά στην ελληνική ύπαιθρο. Η ανάρτηση στο Instagram συνοδεύεται από το σλόγκαν «Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ», μια κλασική ελληνική ρήση η οποία αποτυπώνει τη φιλοσοφία πίσω από τη νέα συνεργασία. Το μήνυμα είναι σαφές: η ένωση διαφορετικών πολιτισμών, δεξιοτήτων και εμπειριών μπορεί να δημιουργήσει κάτι μοναδικό και ισχυρό.
Το βίντεο μας ταξιδεύει από τη βάση του brand στη Νέα Υόρκη και το μεσογειακό coffee shop Café Leon Dore στο Λονδίνο, στο εκκλησάκι του Αγίου Νικολάου στη Μυτιλήνη και σε ένα μαγαζί που πουλάει παραδοσιακά μουσικά όργανα στο Μοναστηράκι. Τάβλι, παραδοσιακά θαλασσινά εδέσματα και Εύζωνες, όλα συμπλέκονται.
Το βίντεο περιλαμβάνει επίσης αναφορές στις παλαιότερες συνεργασίες του brand με την Porsche και τη New Balance, συνδέοντας την ιστορία της εταιρίας με το μέλλον της. Στα highlights της καμπάνιας ξεχωρίζει ένα αδιάβροχο jacket με patchwork από τα χαρακτηριστικά υλικά της The North Face, ενώ το μοντέλο που το φοράει διασχίζει τις θάλασσες της Ελλάδας πάνω σε ένα ταχύπλοο.
Η συνεργασία δεν αποτελεί απλώς μια εμπορική συμφωνία, αλλά μια στρατηγική ένωση που επιδιώκει να συνδυάσει την urban αισθητική της Aimé Leon Dore με τη λειτουργικότητα της outdoor ένδυσης της The North Face. Η συλλογή περιλαμβάνει μπουφάν, αξεσουάρ και sneakers που συνδυάζουν ανθεκτικά υλικά και μίνιμαλ σχεδιασμό, αντλώντας έμπνευση από τη φύση και το urban lifestyle.
Οι ελληνικές επιρροές του Teddy Santis
Ο ιδρυτής της Aimé Leon Dore, Teddy Santis, έχει ελληνικές ρίζες, καθώς γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Κουίνς της Νέας Υόρκης, από Έλληνες μετανάστες δεύτερης γενιάς. Οι παιδικές αναμνήσεις από τα καλοκαίρια του στη Μυτιλήνη – την ιδιαίτερη πατρίδα του πατέρα του – διαμόρφωσαν την αισθητική του και επηρέασαν τις συλλογές του brand.

Teddy Santis (Aimé Leon Dore)
Η σύνδεση με την ελληνική παράδοση αποτυπώθηκε και σε προηγούμενες καμπάνιες της εταιρίας. Για τη συλλογή Άνοιξη-Καλοκαίρι 2024, ο Santis επέλεξε την Ύδρα, παρουσιάζοντας ένα βίντεο με αυθεντικές ελληνικές εικόνες: σοκάκια, ψαράδες, γαϊδουράκια και τη μουσική του Στέλιου Καζαντζίδη.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Για τη σεζόν Άνοιξη – Καλοκαίρι 2023, μέσα από ένα βίντεο μόλις 30 δευτερολέπτων που τιτλοφορείται «ΦΙΛΟΤΙΜΟ», ταξιδεύουμε από ένα διαμέρισμα που μοιάζει σαν να βρίσκεται στην Ελλάδα στους δρόμους του Κουίνς.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Αντίστοιχα, η καμπάνια για τη σεζόν Φθινόπωρο – Χειμώνας 2021-22 γυρίστηκε εξ’ ολοκλήρου στη Μυτιλήνη, με κτηνοτρόφους και τους ψαράδες να φορούν τα ρούχα του brand, υπό τους ήχους παραδοσιακής ελληνικής μουσικής. Εικόνες μιας αληθινής Ελλάδας που κρύβεται πίσω από την ωραιοποιημένη εικόνα του τουρισμού, αφού όπως λέει ο Santis «Ελλάδα δεν είναι η Μύκονος».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ο ίδιος έχει δηλώσει πως η Ελλάδα αποτελεί ανεξάντλητη πηγή έμπνευσης και πως η απλότητα των ανθρώπων και το αβίαστο στιλ τους έχουν επηρεάσει τη σχεδιαστική του προσέγγιση. «Ανέκαθεν με γοήτευαν οι ψαράδες μας, ήταν οι πιο κουλ τύποι που έχω γνωρίσει! Φορούσαν φαρδιά παντελόνια με γυρισμένα ρεβέρ, φαρδιά πλεκτά πουλόβερ, δεν ξυρίζονταν, ήταν “προϊόντα” του περιβάλλοντός τους. Είχαν στιλ και ας μην το προσπαθούσαν ή το γνώριζαν. Ο παππούς και η γιαγιά μου φορούσαν κάθε μέρα τα ίδια ρούχα, που όμως είχαν χαρακτήρα. Αυτή η “καθημερινή στολή” είναι μεγάλη επιρροή στο design μου. Επίσης, στην Ελλάδα υπάρχει η κουλτούρα της παραλίας, με ένα ανεπιτήδευτο στιλ ποτισμένο από το αλάτι, κάτι που βρίσκω ρομαντικό», εξηγεί.

Tα παιδικά καλοκαίρια στη Μυτιλήνη (Aimé Leon Dore)
Ο παππούς και η γιαγιά άλλωστε είναι αυτοί που προσπαθεί να εντυπωσιάσει, όπως παραδέχεται. «Στην Ελλάδα αγαπούν και αντιλαμβάνονται την Aimé Leon Dore με έναν τρόπο που δεν μπορεί άλλος στον κόσμο. Μόνο το ελληνικό κοινό, για παράδειγμα, αναγνωρίζει την γκλίτσα που έβαλα στην οροφή της Porsche 911 Super Carrera», αστειεύεται.
Δείτε ακόμη: Μιλάνο: Η Carla Bruni ποζάρει ως “τεχνική” νοημοσύνη
Η ταυτότητα του brand
Ακόμη και το ίδιο το όνομα του brand έχει ελληνική καταγωγή. Προέρχεται από τη λέξη aimé (αγαπημένος, στα γαλλικά), το χαιδευτικό όνομα του πατέρα του Λεωνίδα και την κατάληξη του δικού του ονόματος, Theodore.
Η Aimé Leon Dore ξεχωρίζει για την ικανότητά της να συνδυάζει στοιχεία από τη streetwear κουλτούρα του Κουίνς, τη hip-hop αισθητική των ’90s, την αγάπη για το μπάσκετ και την ελληνική παράδοση. Ο Santis περιγράφει τα ρούχα του ως μια αντανάκλαση της προσωπικότητας και των εμπειριών του: «Είναι ρούχα που φοράει ο παππούς μου στο χωριό, αλλά και όσα επιλέγει ο LeBron James. Δύο διαφορετικοί κόσμοι, αλλά με κοινό παρονομαστή την αυθεντικότητα».
Η Aimé Leon Dore έχει καθιερωθεί ως ένα από τα πιο επιδραστικά streetwear brands, με μια σειρά από πετυχημένες συνεργασίες με ονόματα όπως η New Balance, η Timberland, και η Porsche, ενώ προϊόντα της έχουν φορέσει οι Emily Ratajkowski, Bella Hadid, Hailey και Justin Bieber. Το 2022 η εταιρία έλαβε την υποστήριξη του ομίλου Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH).
Photo credits: Aimé Leon Dore