Από το Laptop στο Lapdance: Η Stella McCartney απογείωσε το office look στο Παρίσι
Η νέα συλλογή της Stella McCartney στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού απέδειξε ότι η μόδα και η εργασία μπορούν να συνυπάρχουν αρμονικά, δημιουργώντας ένα δυναμικό αποτέλεσμα.
Η Stella McCartney, γνωστή για την πρωτοποριακή της προσέγγιση στη βιώσιμη μόδα, παρουσίασε τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025-2026 που προκάλεσε αίσθηση στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού. Με τίτλο “Laptop to Lapdance”, η συλλογή εξερεύνησε τη δυναμική της σύγχρονης εργαζόμενης γυναίκας, συνδυάζοντας την αυστηρότητα του γραφείου με την αισθησιακή γοητεία της νυχτερινής ζωής.
STELLACORP
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η πρωτοπόρος Βρετανίδα σχεδιάστρια, έκανε μια δυναμική στροφή προς το corporate ύφος στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, παρουσιάζοντας τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 μέσα σε ένα σύγχρονο, εργασιακό κτίριο στο κέντρο της πόλης. Η McCartney άνοιξε τις πόρτες της “STELLACORP”, του πιο “it” γραφείου της πόλης, δημιουργώντας μια μοναδική εμπειρία για τους καλεσμένους της.
Διαβάστε ακόμη: Le Grand Diner du Louvre: Όταν το Λούβρο γίνεται Met Gala
Με παρουσίες όπως ο Tom Ford, η Ice Spice, η Olivia Colman, η Kate Moss και η Cameron Diaz, η συλλογή ανανέωσε το κλασικό office look. Οι καλεσμένοι οδηγήθηκαν στον πέμπτο όροφο του τσιμεντένιου κτιρίου, όπου αντίκρυσαν γραφεία και ξύλινα γραφεία διακοσμημένα με το λογότυπο “STELLACORP”. Από κούπες με το λογότυπο μέχρι στυλό και σημειωματάρια, ο χώρος ήταν έτοιμος για δουλειά. Εφημερίδες με τυπωμένο λογότυπο “The Stella Times” βρέθηκαν σε κάθε καρέκλα, αποκαλύπτοντας τα σχέδια της σχεδιάστριας για μια φιλόδοξη σεζόν.
Η Stella McCartney τίμησε την πρωτοποριακή εργασιακή της ζωή, συνδυάζοντας τη μητρότητα με το ντιζάιν. “Θέλουμε να είμαστε αποδοτικές στη δουλειά, όπου κι αν είναι και ό,τι μορφή κι αν έχει για εμάς η εργασία,” ανέφεραν οι σημειώσεις του show. “Θέλουμε να το κάνουμε δυναμικά. Κι όταν φεύγουμε από το γραφείο και χαλαρώνουμε, θέλουμε να θυμόμαστε ότι είμαστε σέξι.” Η συλλογή επαναπροσδιόρισε την casual γκαρνταρόμπα για το γραφείο, παρουσιάζοντας 46 office look εμφανίσεις.
A boss, a mother, a lover
Η συλλογή ήταν μια σύγχρονη εκδοχή του power dressing της δεκαετίας του 1980, με φαρδιές βάτες και αυστηρά κοστούμια, αλλά με μια ανατρεπτική πινελιά.
Γκρι σακάκια φορεμένα σε γυμνό δέρμα, και χαμηλοκάβαλα παντελόνια δημιούργησαν την απόλυτη αντίθεση ανάμεσα στην αυστηρή δομή και την πιο χαλαρή εκδοχή της.
Δίκουμπα σακάκια με τονισμένες βάτες συνδυάστηκαν με ψηλές μπότες από λουστρίνι, για να δούμε και παλτό από ψεύτικη γούνα που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από την αληθινή.
Fleece και κροσέ ζακέτες με φερμουάρ, ιδανικές για πρωινό περίπατο, ενώ τοπ με την φράση “SLIPPERY WHEN WET” και denim cowgirl στιλ με κρόσσια ήταν η ιδανική πρόταση για πάρτι.
Ακολούθησαν φορέματα με ντεγκραντέ σχέδια με αποτύπωμα φιδιού και πλεκτά με κουκούλα, συνοδευόμενα από φαρδιά παντελόνια με πιέτες, λαμπερά φορέματα και τολμηρά κομμάτια με δαντέλα.
Τα αξεσουάρ, όπως τα γυαλιά με ψεύτικη γούνα και οι μπότες από vegan PVC, ενίσχυσαν την αντίθεση μεταξύ επαγγελματικού και αισθησιακού στιλ. Η McCartney, πιστή στη δέσμευσή της για βιωσιμότητα, χρησιμοποίησε κατά 96% φιλικά προς το περιβάλλον υλικά, όπως ανακυκλωμένο μετάξι και οργανικό βαμβάκι.
Με τη χαρακτηριστική της αίσθηση του χιούμορ, ενέταξε στο σκηνικό pole dancers, προκαλώντας τον ενθουσιασμό των παρευρισκομένων, αποδεικνύοντας ότι όλοι μπορούν να χαλαρώσουν στο γραφείο. Με την STELLACORP, η σχεδιάστρια έφερε μια νέα πνοή στο office look, συνδυάζοντας την επαγγελματική κομψότητα με την αισθησιακή θηλυκότητα και την επαναστατική διάθεση.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το brand Stella McCartney
Η Stella McCartney ίδρυσε τον ομώνυμο οίκο της το 2001, σε συνεργασία με τον όμιλο Kering. Το 2018 εξαγόρασε το μερίδιο της Kering και ανέλαβε τον πλήρη έλεγχο της εταιρείας της ενώ το 2019, συνεργάστηκε με τον όμιλο LVMH. Πρόσφατα εξαγόρασε το μερίδιο της LVMH. Η Stella McCartney θεωρείται μια από τις πιο επιδραστικές σχεδιάστριες μόδας της εποχής μας, καθώς έχει καταφέρει να συνδυάσει την υψηλή μόδα με την περιβαλλοντική συνείδηση.
Είναι γνωστή για την αφοσίωσή της στη βιώσιμη και φιλική προς τα ζώα μόδα. Χορτοφάγος και η ίδια, δεν χρησιμοποιεί ποτέ δέρμα, γούνα ή άλλα ζωικά προϊόντα στα σχέδια της. Ο οίκος της πρωτοπορεί στη χρήση βιώσιμων υλικών και τεχνολογιών, όπως οργανικό βαμβάκι, ανακυκλωμένα υλικά και καινοτόμες εναλλακτικές λύσεις στο δέρμα. Τα σχέδια της συνδυάζουν την κλασική ραπτική με μια σύγχρονη και θηλυκή αισθητική. Είναι γνωστή επίσης για τα κομψά και άνετα ρούχα της, καθώς και για τα αξεσουάρ και τα αρώματα της.
Η σχεδιάστρια χαρακτήρισε τη συλλογή της το πρώτο της πραγματικά ανεξάρτητο όραμα. “Ήθελα να γιορτάσω το πόσο σκληρά δουλεύουν όλοι”, δήλωσε, υπογραμμίζοντας τη σημασία της μετάβασης από την εργασία στη διασκέδαση. Η συλλογή “Laptop to Lapdance” αποτελεί μια τολμηρή και ανατρεπτική δήλωση για τη σύγχρονη γυναίκα, που μπορεί να είναι ταυτόχρονα δυναμική επαγγελματίας και αισθησιακήπρωταγωνίστρια της ζωής της.
Photo credit: @Stella McCartney/Instagram