Εβδομάδα Μόδας Τόκιο: Το βήμα στους νέους σχεδιαστές
Η Εβδομάδα Μόδας του Τόκιο δίνει βήμα στους νέους σχεδιαστές και γίνεται το επίκεντρο της πρωτοπορίας στη μόδα.
Η Εβδομάδα Μόδας του Τόκιο δεν ανήκει στις κορυφαίες εβδομάδες μόδας του κόσμου. Έχει όμως τον δικό της χαρακτήρα. Τα brands που συμμετέχουν είναι ανερχόμενα και συνήθως το δυναμικό τους απαρτίζεται από νέους σχεδιαστές που προσπαθούν να επικοινωνήσουν την δουλειά τους στο ευρύ κοινό. Από τις 17 έως τις 22 Μαρτίου, τριανταεπτά brands θα συναντηθούν στην ιαπωνική πρωτεύουσα, με κοινό παρονομαστή την αγάπη για τη μόδα.
Διαβάστε επίσης Ο οίκος Mugler βρήκε τον επόμενο σχεδιαστή του;
Οι χώροι Spiral Hall and Toda Hall καθώς και εμβληματικά spots της πόλης, όπως το hot spot της street culture Harajuku, το κτίριο του ουρανοξύστη Shibuya Hikarie και το εμπορικό συγκρότημα Omotesando Hills θα υποδεχτούν πλήθος καλεσμένων, buyers, δημοσιογράφους, διασημότητες και fashion influencers για να παρακολουθήσουν τα shows, τις παρουσιάσεις και να ενημερωθούν για τις νέες τάσεις. Ας δούμε τους σημαντικότερους δημιουργούς που ξεχωρίζουν από τους συμμετέχοντες.
Ssstein
Ο οίκος Ssstein δεν θα διοργανώσει fashion show, παρά το γεγονός πως ο σχεδιαστής Kiichiro Asakawa κέρδισε το φετινό Βραβείο Μόδας. Ο Asakawa παρουσίασε αυτόν τον Ιανουάριο το πρώτο του show στο Παρίσι στα πλαίσια της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού. Η συλλογή Ssstein παρουσιάστηκε σε ξεχωριστή εκδήλωση, ανοιχτή για το κοινό, που πραγματοποιήθηκε την παραμονή της Εβδομάδας Μόδας του Τόκιο στο Spiral Garden στην Aoyama. Με τον τρόπο αυτό ο οίκος έδωσε στους φίλους του την ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά με τη φιλοσοφία Ssstein που προκαλεί τις παραδοσιακές σιλουέτες δημιουργώντας μια νέα “σχολή” στιλ.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Fetico
Το brand Fetico της Emi Funayama είναι φτιαγμένο από γυναίκες για γυναίκες. Με έντονες επιρροές από τη δεκαετία των ’80s, αναδεικνύει τις σιλουέτες με ένα ιδιαίτερα σύγχρονο στιλ. Η προηγούμενη συλλογή με τον τίτλο «The Secrets» ανέμειξε τις θηλυκές σιλουέτες με το street style συνοδεύοντας τα looks με sneakers. Το brand Fetico είναι αρκετά γνωστή στην Ιαπωνία, έχει φιλοξενηθεί στη στήλη Radar Styles του Tokyo Weekender’s και έχει πιστούς θαυμαστές.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Kamiya
Η πρώτη επαφή του σχεδιαστή Koji Kamiya με τη μόδα ήταν όταν εργαζόταν στην πώληση vintage ρούχων. Η menswear φίρμα του εμπνέεται από το vintage και τη σύγχρονη μόδα του δρόμου. Έχει μια επαναστατική διάθεση, προκαλεί την αλλαγή. Ο Kamiya φημίζεται για τις πρωτότυπες τοποθεσίες των show του: από ένα υπαίθριο κάμπινγκ στην Akihabara μέχρι τον εμπορικό δρόμο Hyakkendana της Shibuya. Ανυπομονούμε να μάθουμε την τοποθεσία του φετινού του show. Σίγουρα ξέρουμε ότι θα μας εκπλήξει.
Satoru Sasaki
Το brand Satoru Sasaki απευθύνεται κυρίως σε γυναίκες. Ιδρύθηκε το 2019 και τον περασμένο Σεπτέμβριο έλαβε το Tokyo Fashion Award. Ο σχεδιαστής, ο οποίος αναφέρει πως πρεσβεύει τη «περίεργη πολυτέλεια», προσπαθεί να βρει την χρυσή τομή μεταξύ της αρρενωπότητας και της θηλυκότητας, της άνεσης και της υψηλής μόδας. Την προηγούμενη σεζόν παρουσίασε και αμιγώς ανδρική συλλογή. Μια πολύ ενδιαφέρουσα αισθητική που αναμένεται να αποσπάσει θετικές κριτικές.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Telma
Η Telma που ιδρύθηκε το 2022, άνοιξε την Εβδομάδα Μόδας του Τόκιο τον περασμένο Αύγουστο. Ο σχεδιαστής Terumasa Nakajima είναι από τους πολυσυζητημένους της γενιάς του καθώς έχει δουλέψει υπό τον Dries Van Noten και στον Issey Miyake ενώ πέρυσι έλαβε το Japan Fashion Week Next Brand Award. Από υπερμεγέθη σακάκια με φαρδιά παντελόνια ως θηλυκά βραδινά φορέματα, οι δημιουργίες ξεχωρίζουν με την αριστοκρατική φινέτσα τους.
Διαβάστε επίσης Εβδομάδα Μόδας της Μόσχας: Δίαυλος επικοινωνίας Ανατολής-Δύσης
Viviano
Μεγαλωμένος στην Κίνα και τις ΗΠΑ, ο σχεδιαστής Viviano Sue θεωρεί πως το brand του είναι «το χάος στη λάμψη μέσα από το πέπλο της τάξης». Συχνά παρουσιάζει πληθωρικές δημιουργίες από τούλι, χρώματα, δαντέλα και τονισμένες σιλουέτες. Δεν φοβάται να φλερτάρει με την υπερβολή. Την προηγούμενη σεζόν λάνσαρε και συλλογή ανδρικών ενδυμάτων. Η προσέγγιση του φύλου είναι επίσης πρωτοποριακή και μας δίνει άλλον ένα λόγο να θέλουμε να δούμε το show Viviano.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.