Οι ιδρυτές της Proenza Schouler αναλαμβάνουν τον οίκο Loewe

Ο Jack McCollough και ο Lazaro Hernandez, ιδρυτές της Proenza Schouler, θα διαδεχθούν τον Jonathan Anderson και θα αναλάβουν τα δημιουργικά ηνία του οίκου Loewe.
Η Loewe έχει νέο δημιουργικό διευθυντή. Ή μάλλον δύο νέους δημιουργικούς διευθυντές. To brand ανακοίνωσε ότι οι ιδρυτές της Proenza Schouler, Jack McCollough και Lazaro Hernandez, αναλαμβάνουν τα δημιουργικά ηνία.
Δείτε ακόμη: Μουσικές καρέκλες στους οίκους μόδας: Όταν οι σχεδιαστές αλλάζουν θέση
Η είδηση επιβεβαιώνει τις εικασίες ότι το δίδυμο θα διαδεχόταν τον Jonathan Anderson, ο οποίος αποχώρησε από την Loewe την περασμένη εβδομάδα μετά από 10 χρόνια μεταμορφωτικής πορείας στον οίκο. Οι McCollough και Hernandez, οι οποίοι αποχώρησαν από την Proenza Schouler τον Ιανουάριο, θα ξεκινήσουν στον Loewe τον επόμενο μήνα.
“Είναι μεγάλη μας τιμή να ενταχθούμε στη Loewe, έναν οίκο του οποίου οι αξίες και η αποστολή ευθυγραμμίζονται στενά με τις δικές μας”, ανέφερε το δίδυμο σε δήλωσή του. “Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε μαζί με τις εξαιρετικές ομάδες και τους τεχνίτες του, το ταλέντο των οποίων -υπό την εξαιρετική δημιουργική διεύθυνση του Jonathan Anderson- έχει διαμορφώσει την Loewe στην πολιτιστική δύναμη που είναι σήμερα”.
Οι McCollough και Hernandez γνωρίστηκαν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους στο Parsons School of Design της Νέας Υόρκης, ενώ παρουσίασαν το δικό τους brand λίγο μετά την αποφοίτησή τους το 2002. Μάλιστα, χρησιμοποίησαν τα πατρικά ονόματα των μητέρων τους για την εταιρία τους αντί για τα δικά τους επώνυμα. Η Proenza Schouler έγινε γρήγορα το highlight της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης, ενώ το λανσάρισμα της επιτυχημένης τσάντας PS-1 το 2008 αποτέλεσε σημαντικό ορόσημο για το brand. Οι McCollough και Hernandez κέρδισαν πέντε βραβεία CFDA, συμπεριλαμβανομένων των βραβείων “Σχεδιαστής αξεσουάρ της χρονιάς” και “Σχεδιαστής γυναικείας ένδυσης της χρονιάς”. Με την πάροδο των ετών, το brand έχει συνεργαστεί με εταιρείες όπως η L’Oréal, η Birkenstock, η Sorel και η Mercedes-Benz.
“Το όραμα και η δημιουργικότητά τους ταιριάζουν απόλυτα με τους κώδικες του οίκου που έχουμε χτίσει”, δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος της Loewe, Pascale Lepoivre. “Είμαι ενθουσιασμένη που θα τους δω να διαμορφώνουν το μέλλον του”.
“Θαυμάζω εδώ και καιρό τη δουλειά του Jack και του Lazaro στην Proenza Schouler, η εκλεκτική δημιουργικότητά τους και η αφοσίωσή τους στην τέχνη τους καθιστούν φυσική επιλογή για να χτίσουν το επόμενο κεφάλαιο για τον Loewe”, δήλωσε ο πρόεδρος του οίκου Sidney Toledano. “Ανυπομονώ να τους δω να ηγούνται της εξέλιξης του οίκου”.
Οι McCollough και Hernandez παραμένουν μέτοχοι της εταιρείας Proenza Schouler και συμμετέχουν στο διοικητικό της συμβούλιο. Επιπλέον, οι δύο άνδρες εργάζονται σε συνεργασία με τη διευθύνουσα σύμβουλο της εταιρίας, Shira Suveyke Snyder, για να βρουν έναν νέο δημιουργικό διευθυντή για το brand.
Δείτε ακόμη: Kylie Minogue: Οι 7 stylish στιγμές της
Η δυναμική της Loewe
Οι McCullough και Hernandez εισέρχονται σε έναν οίκο με ισχυρή δυναμική και αξία. Η Loewe εξαγοράστηκε από την LVMH το 1996, επιστρατεύοντας τους Stuart Vevers, José Enrique Oña Selfa και Narciso Rodriguez ως σχεδιαστές κατά τη διάρκεια των ετών.
Ο Anderson διορίστηκε δημιουργικός διευθυντής το 2013, παράλληλα με την απόκτηση από την LVMH ποσοστού 46% της εταιρίας με την υπογραφή του, JW Anderson, με έδρα το Λονδίνο. Εμφανίζει σταθερά ανοδική πορεία τα τελευταία χρόνια, καθώς η προσέγγισή του στον οίκο Loewe – που έχει τις ρίζες της στην τέχνη και συνδέεται στενά με τον κόσμο της τέχνης και του κινηματογράφου – έχει κερδίσει έδαφος και έχει αναδείξει τον οίκο σε παγκόσμιο παίκτη.
Σίγουρα, ο σχεδιαστής από τη Βόρεια Ιρλανδία έθεσε ψηλά τον πήχη, μετατρέποντας έναν μικρό οίκο γνωστό κυρίως για δερμάτινα είδη, δώρα και αρώματα σε έναν παγκόσμιο παίκτη συνώνυμο της τολμηρής μόδας, των συνεργασιών με ονόματα όπως το Studio Ghibli και των ιδιόρρυθμων καμπανιών. Πηγές της αγοράς εκτιμούν ότι τα έσοδα της Loewe πολλαπλασιάστηκαν πάνω από επτά φορές κατά τη διάρκεια της θητείας του και πλησίασαν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ.
“Η επιχείρηση Loewe είναι πολύ υγιής και κερδίζουμε συνεχώς μερίδιο αγοράς από τους ανταγωνιστές μας”, δήλωσε η Lepoivre. “Έχουμε χτίσει ισχυρά θεμέλια σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και τις βασικές αγορές, τα οποία πιστεύουμε ότι θα αποτελέσουν μια εξαιρετική πλατφόρμα για τον Jack και τον Lazaro, πάνω στην οποία θα μπορέσουν να χτίσουν”.
Μεταξύ των γεγονότων-σταθμών για το brand το 2025 είναι τα εγκαίνια της έκθεσης “Crafted World” της Loewe στο Τόκιο, μια έκθεση τσαγιέρας στο Salone del Mobile στο Μιλάνο, το βραβείο Loewe Foundation Craft Prize που επιστρέφει στη Μαδρίτη για την ένατη έκδοσή του, η επέκταση της μπουτίκ Loewe στη λεωφόρο Montaigne με τη σειρά Casa και τα εγκαίνια ενός κτιρίου Loewe Casa στη συνοικία Ginza του Τόκιο.
Photo credit: Loewe