Peekaboo ή Baguette; Ο Fendi γιορτάζει τη γυναικεία δύναμη

Ο οίκος Fendi παρουσιάζει τη νέα του καμπάνια «Fendi for yourself», με πρωταγωνίστριες τη Nara Smith και το ανερχόμενο global girl group KATSEYE. Μια ωδή στη γυναικεία ενδυνάμωση, το προσωπικό στiλ και –φυσικά– τα πιο εμβληματικά bags του οίκου.
Είστε team Peekaboo ή team Baguette; O οίκος Fendi μόλις κυκλοφόρησε τη νέα του καμπάνια, καλώντας σας να διαλέξετε πλευρά ή, και όχι. Με βασικό θέμα την αντιπαράθεση δύο θρυλικών silhouettes από τις τσάντες του οίκου, η καμπάνια «Fendi for yourself» επιλέγει δύο γυναικεία fashion icons για να τις εκπροσωπήσουν: την Nara Smith και το πολυπολιτισμικό girl group KATSEYE.
Peekaboo Bag | 100 χρόνια Fendi με κρυφτό
Η Smith φωτογραφίζεται κρατώντας την Peekaboo, ενώ το μοντέλο Jordan Daniels κρατά την Baguette, δημιουργώντας ένα playful δίπολο. Τα κορίτσια των KATSEYE, με εμφανίσεις που παντρεύουν τα δύο σχέδια, αναδεικνύουν τον πυρήνα του concept: η γυναικεία ταυτότητα δεν χωρά σε καλούπια.

Τσάντα Baguette, Fendi
Η ιστορία της Baguette και της Peekaboo
Η τσάντα Baguette, που λανσαρίστηκε πρώτη φορά το 1997, είναι συνώνυμη της ανεξαρτησίας και της νεανικής τόλμης. Δημιουργήθηκε από τη Silvia Venturini Fendi, ως μια απάντηση στην ανάγκη των γυναικών για μια προσωπική, μικρή αλλά ξεχωριστή τσάντα που να χωράει κάτω από τη μασχάλη, όπως η γαλλική μπαγκέτα ψωμιού. Από εκεί προέκυψε και το όνομά της. Η ιδέα ήταν απλή: μια compact shoulder bag με κοντό λουρί, τέλεια για την πόλη και το street style, με άποψη αλλά και πρακτικότητα. Η Baguette έγινε παγκοσμίως γνωστή όταν την κράτησε η Carrie Bradshaw (Sarah Jessica Parker) στο “Sex and the City” και συγκεκριμένα στη σκηνή όπου της την κλέβουν και εκείνη φωνάζει: «It’s not a bag — it’s a Baguette!». Αυτό ήταν το turning point: η τσάντα απέκτησε cult status και έγινε αντικείμενο πόθου για τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο.
Η τσάντα Peekaboo εκπροσωπεί τη διαχρονική κομψότητα και τη δύναμη της σύγχρονης γυναίκας. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην επίδειξη Άνοιξη/Καλοκαίρι 2009, σχεδιασμένη από τη Silvia Venturini Fendi, καλλιτεχνική διευθύντρια των αξεσουάρ και μέλος της οικογένειας. Το όνομά της παραπέμπει στο γνωστό παιδικό παιχνίδι «peek-a-boo» (κρυφτό), και αυτή η αίσθηση παιχνιδιού ενσωματώνεται στον σχεδιασμό της: όταν η τσάντα μένει ελαφρώς ανοιχτή, αποκαλύπτεται το εσωτερικό της — συχνά σε διαφορετικό χρώμα ή υφή. Η Peekaboo ενσωματώνει έναν σοφιστικέ μινιμαλισμό, με καθαρές γραμμές και αυστηρή φόρμα, που όμως συνδυάζεται με την ιταλική κομψότητα και παιχνιδιάρικη διάθεση του οίκου Fendi. Είναι χωρισμένη σε δύο μέρη, με ένα χαρακτηριστικό μεταλλικό κούμπωμα στο κέντρο. Όταν η μία θήκη μένει ανοιχτή, αποκαλύπτεται μια πιο «προσωπική» πλευρά του στιλ σας. Από την κυκλοφορία της μέχρι σήμερα η Peekaboo έχει λανσαριστεί σε αμέτρητες παραλλαγές.
Και οι δύο, ωστόσο, αποτελούν statement επιλογές για όσες από εσάς βλέπετε τη μόδα ως τρόπο έκφρασης.
Όπως δήλωσε η Nara Smith: «Ο Fendi είναι ένας εμβληματικός οίκος και ήταν τιμή μου να συμμετάσχω σε αυτή την καμπάνια για τα εμβληματικά bags τους.»

Τσάντα Peekaboo, Fendi
Από την πλευρά τους, τα μέλη των KATSEYE σχολίασαν: «Η καμπάνια αυτή αντικατοπτρίζει απόλυτα τη φιλοσοφία μας. Όπως και στη μουσική μας, έτσι και στη ζωή, πιστεύουμε στη δύναμη της αντίθεσης. Είμαστε πολλά πράγματα ταυτόχρονα, όπως και η γυναίκα του Fendi.»
Η καμπάνια «Fendi for yourself» είναι κάτι περισσότερο από ένα στιλιστικό debate. Είναι μια υπενθύμιση πως η προσωπική σας ταυτότητα δεν ορίζεται από ένα μόνο look, αλλά από την επιλογή να είστε ο εαυτός σας.
Ανακαλύψτε τις νέες τσάντες Baguette και Peekaboo στο επίσημο site του Fendi και αποφασίστε: ποια πλευρά σας εκφράζει;