Τι προκύπτει όταν ένας χαρισματικός ηθοποιός με πάθος για το στιλ συναντά έναν Ιταλό σχεδιαστή γυαλιών που ξέρει να μετατρέπει την παράδοση σε μοντέρνα τέχνη; Η απάντηση είναι η νέα capsule συλλογή γυαλιών L.G.R x Paul Bettany, που κυκλοφορεί αυτόν τον Απρίλιο και φέρνει μαζί της κινηματογραφική αύρα και διαχρονική κομψότητα.

Η συνεργασία μεταξύ του Paul Bettany, γνωστού για τους ρόλους του στο The Da Vinci Code και ως Vision στο σύμπαν της Marvel, και του Luca Gnecchi Ruscone, ιδρυτή του ιταλικού brand L.G.R, ξεκίνησε κάπως απροσδόκητα: με ένα μήνυμα στο Instagram. Ο Ruscone είχε παρατηρήσει ότι ο Bettany φορούσε τα γυαλιά του και τα μοιραζόταν συχνά και με την οικογένειά του. Αποφάσισε να κάνει την κίνηση και να του προτείνει μια συνεργασία. Ο Bettany ανταποκρίθηκε άμεσα και κάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα για μια capsule συλλογή τεσσάρων κομματιών.

Η βάση της συλλογής είναι το εμβληματικό σχέδιο Jambo του L.G.R: ένας ελαφρώς “τετράγωνος”, έντονος σκελετός από acetate (ένα υλικό που χρησιμοποιείται ευρέως στην κατασκευή σκελετών για γυαλιά ηλίου και οράσεως. Είναι φυσικής προέλευσης, αφού προέρχεται από ίνες βαμβακιού και πολτό ξύλου, και επεξεργάζεται για να αποκτήσει ανθεκτικότητα και ελαστικότητα). Ο Bettany, λάτρης των bold σκελετών με ρετρό αισθητική, επέλεξε να επανερμηνεύσει αυτό το σχέδιο με δύο εκδοχές για τα γυαλιά ηλίου: ένα κεχριμπαρένιο με μπλε φακούς και ένα ροζ-χαλαζία με καφέ φακούς σε διαφανές καφέ και havana.

«Αυτά τα γυαλιά έχουν κάτι το κινηματογραφικό», λέει ο Bettany. «Τα φαντάζομαι μέσα σε μια ταινία και συγκεκριμένα στο Gangster No. 1, όπου είχα παίξει τον ρόλο του Young Gangster».

Η συλλογή αποπνέει την αισθητική ενός “μοντέρνου κλασικού”, με τη λεπτομέρεια να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο: από τη στιβαρότητα στους βραχίονες μέχρι την ισορροπία ανάμεσα στο ρετρό και το contemporary design. «Το να ξέρω πως κάποιος θα φορά αυτά τα γυαλιά, θα ζει στιγμές, θα φτιάχνει ιστορίες που δεν θα γνωρίσω ποτέ, είναι κάτι που με συγκινεί βαθιά», εξομολογείται ο ηθοποιός.

Ο Ruscone από την πλευρά του δηλώνει ενθουσιασμένος για το αποτέλεσμα: «Ο Paul είναι πραγματικός γνώστης των γυαλιών. Δεν είναι απλώς μια διάσημη φιγούρα. Ξέρει από ποιότητα, μιλά με ακρίβεια για τις φόρμες και τους σκελετούς. Και τελικά, έφτιαξε κάτι που είναι και εμπορικό και σέξι, χωρίς να γίνει προβλέψιμο».

Τα γυαλιά κυκλοφορούν ήδη σε επιλεγμένα καταστήματα παγκοσμίως, στα flagship stores του brand και στο επίσημο e-shop του L.G.R. Οι τιμές τους είναι: 320 ευρώ για τα οράσεως και 380 ευρώ για τα γυαλιά ηλίου.

Η διαφημιστική καμπάνια της συλλογής, φωτογραφημένη από τον Max Montgomery στη Νέα Υόρκη, αιχμαλωτίζει τον Bettany με φόντο την αστική κομψότητα, όπως αρμόζει σε έναν gentleman που βλέπει τον κόσμο μέσα από το πρίσμα της τέχνης και του στιλ.

L.G.R: Ο ιταλικός φακός με αφρικανή ψυχή

H L.G.R ιδρύθηκε επίσημα το 2008 από τον Luca Gnecchi Ruscone, έναν Ιταλό επιχειρηματία με πάθος για τα γυαλιά υψηλής ποιότητας και την ιστορία τους. Η ιδέα γεννήθηκε σχεδόν κινηματογραφικά, όταν ο Ruscone ταξίδεψε στην Ασμάρα της Ερυθραίας για να επισκεφθεί την αποθήκη του παππού του, Raffaello Bini, ο οποίος διατηρούσε επί δεκαετίες ένα μικρό κατάστημα οπτικών, το θρυλικό Ottica Bini.

Εκεί, μέσα σε σκονισμένα συρτάρια, ανακάλυψε αυθεντικά vintage ιταλικά γυαλιά των δεκαετιών του ’40 και του ’50. Τα μετέφερε στην Ιταλία και ξεκίνησε ένα brand που τιμά τις χειροποίητες τεχνικές κατασκευής, συνδυάζοντας παραδοσιακή ιταλική δεξιοτεχνία με σύγχρονο design.

Κάθε ζευγάρι L.G.R κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στην Ιταλία, από ανεξάρτητα εργαστήρια που χρησιμοποιούν οργανικά οξικά υλικά, ορυκτούς φακούς και δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια. Το αποτέλεσμα είναι γυαλιά με ταυτότητα: αυθεντικά, στιβαρά, αλλά πάντα κομψά.

Σήμερα, το brand θεωρείται συνώνυμο της πολυτέλειας με χαρακτήρα, με φανατικό κοινό μεταξύ των fashion insiders, των celebrities και όσων αγαπούν τα αυθεντικά και τα αυστηρά επιλεγμένα υλικά.