Boss One | Κάν’ το όπως ο Beckham
![Boss One | Κάν’ το όπως ο Beckham](https://thefashionbible.gr/wp-content/uploads/2025/02/boss_1738591333_3559884580475560114_11877290-960x1024.jpg)
O David Beckham πρωταγωνιστεί στη νέα διαφημιστική καμπάνια εσωρούχων της Boss, καθώς το brand λανσάρει τη συλλογή Boss One Bodywear.
Για τη νέα συλλογή εσωρούχων Boss One, η γερμανική εταιρεία επανενώνεται με τον ambassador David Beckham, παρουσιάζοντας μία σειρά από φανελάκια, μποξεράκια και T-shirts.
Δείτε ακόμη: H Jennifer Lopez επέλεξε δημιουργία ελληνικού brand | Το τιμούν πολλές celebrities
Οι φωτογραφίες της καμπάνιας θα εμφανιστούν σε billboards και high-traffic τοποθεσίες, καθώς και σε καταστήματα Boss και πολυκαταστήματα παγκοσμίως, ενώ το διαφημιστικό σποτ θα κυκλοφορήσει στις πιο διάσημες πλατφόρμες streaming.
Με επικεφαλής τον οραματιστή διευθυντή της Boss, Marco Falcioni, τη δημιουργική Team Laird και το θρυλικό φωτογραφικό δίδυμο Mert & Marcus, η ομάδα δημιούργησε κάτι που δεν έμοιαζε καθόλου με διαφήμιση αλλά σαν κινηματογραφική αφήγηση.
Με το σλόγκαν της εκστρατείας της Boss: “Be Your Own Boss”, η ταινία μικρού μήκους ακολουθεί τον σταρ από το σπορ αυτοκίνητό του στο διαμέρισμά του, όπου χαλαρώνει μετά τη δουλειά. Από το απέναντι διαμέρισμα, οι συμμετέχοντες ενός πάρτι, παρακολουθούν το 49χρονο icon να κινείται άνετα στο χώρο του χωρίς να απολογείται. Βλέπει τηλεόραση, γυμνάζεται, παίζει μπιλιάρδο και χαλαρώνει φορώντας τα εσώρουχά του, με μια ευκολία που εκπέμπει γοητεία και αυτοπεποίθηση.
Η καμπάνια παίζει σκόπιμα με την έννοια του βλέμματος, διερευνώντας πώς η έλξη – σήμερα περισσότερο από ποτέ – υπερβαίνει την ηλικία, τον πολιτισμό και τη σύμβαση.
“Είπα κάποτε ότι οι μέρες μου στο μόντελινγκ είχαν τελειώσει, αλλά όταν οι άνθρωποι της Boss μοιράστηκαν τη φιλοδοξία τους για τη σειρά και έφεραν τους καλούς μου φίλους Mert & Marcus για να σχεδιάσουν την καμπάνια με τις λαμπρές δημιουργικές τους ιδέες, απλά δεν μπορούσα να αρνηθώ”, δήλωσε ο πρώην ποδοσφαιριστής της Manchester United και της L.A. Galaxy.
“Ο David Beckham είναι γνωστός παγκοσμίως” είπε ο Daniel Grieder, διευθύνων σύμβουλος της Hugo Boss. “Όπου κι αν πας, από την Αμερική, μέχρι την Ευρώπη και την Ασία, νέοι, ηλικιωμένοι, άντρες, γυναίκες – όλοι τον αγαπούν».
Και μπορεί η Boss να αποκαλεί basics τα εσώρουχα, αλλά ο Beckham μας έπεισε ότι κάθε άλλο παρά βασικά είναι.
Photo credit: @boss/ Instagram
Δείτε ακόμη: Grammys 2025 | Πιο χρυσά, πιο γυμνά, πιο κιτς