Μετά την περσινή καμπάνια “Play Big”, η Lacoste επιστρέφει ακόμα πιο δυναμική, με την νέα καμπάνια “Play With Icons”. Τιμώντας την κληρονομιά και την παράδοση του οίκου, οι πρωταγωνιστές προβάλουν τον πυρήνα του brand που είναι ο αθλητισμός και πιο συγκεκριμένα το τένις. Ένα άθλημα ευγενές περίπλοκο και πνευματικά απαιτητικό που παλαιότερα αποτελούσε προνόμιο του jet set. Οι αθλητές του τένις Novak Djokovic και Venus Williams, η ηθοποιός Adèle Exarchopoulos, ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Pierre Niney και ο πολυτάλαντος – ηθοποιός, χορευτής, τραγουδιστής, επαγγελματίας δρομέας μοτοσικλετών δρόμου και δρομέας αυτοκινήτων- ενώνουν τις δυνάμεις τους και περνούν το μήνυμα. Η Lacoste είναι τόσο παλιά αλλά και καινούρια. Έχει ιστορία και αυτό διαμορφώνει την ταυτότητα της.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: 50 χρόνια ZARA: Το brand που άλλαξε το τοπίο της μόδας

Πίσω από ένα επιτυχημένο brand κρύβεται μια γυναίκα

Από τον Φεβρουάριο του 2023 που ανέλαβε την θέση της creative director της εταιρίας η Pelagia Kolotouros, η εικόνα της έχει αλλάξει ριζικά. Η έμπειρη Ελληνοαμερικανή που είναι απόφοιτος του Parsons School of Design της Νέας Υόρκης διαθέτει ένα εντυπωσιακό βιογραφικό που εξηγεί πολλά. Πριν την Lacoste κατείχε την ίδια θέση στην Adidas όπου “έστησε” τις συνεργασίες με την Ivy Park και τον Pharrell Williams. Έχει επίσης εργαστεί στα brands The North Face, Yeezy, Calvin Klein και Theory. Η φιλοσοφία της έδωσε μια νέα πνοή σε κάθε πτυχή, κάθε μικρή λεπτομέρεια. Η αισθητική είναι πιο φρέσκια από ποτέ. Οι καμπάνιες, τα νέα πρόσωπα, προϊόντα που γίνονται viral – όλες θέλουμε μια τσάντα-φούστα τένις φέτος. Η Lacoste είναι ξανά δημοφιλής. έχει κερδίσει το παλιό της κοινό και έχει αποκτήσει fans σε νεότερες ηλικίες. Η Gen Z αγαπά το athleisure και η Lacoste είναι και πάλι cool.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Η πιο ευέλικτη φούστα του 2025 είναι πλισέ – και είναι ήδη στη wishlist μας

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Lacoste (@lacoste)

Play With Icons

Η καμπάνια “Play With Icons” συγκεντρώνει τους πέντε παγκόσμιους πρεσβευτές που πειραματίζονται με την προσωπική τους χημεία και τα πιο με τα πιο χαρακτηριστικά κομμάτια της Lacoste: το μπλουζάκι με το polo γιακά , την πλισέ φούστα, τη νέα τσάντα Lenglen. Η ατμόσφαιρα είναι χαρούμενη, φωτεινή, έχει ενέργεια και θετικότητα. Οι πρωταγωνιστές μας εκμυστηρεύονται το μυστικό της εταιρίας, την ουσία της. Υπό τον όρο ότι θα το πούμε παντού.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Lacoste (@lacoste)

Μια ξεχωριστή εικόνα είναι η Williams, ντυμένη με τόνους του καφέ, φωτογραφημένη σαν να ανεβαίνει από τις πτυχές μιας πλισέ φούστας που βρίσκεται στο έδαφος. Τα μαλλιά της αγγίζουν τα πόδια της και κρατά μια μπάλα του τένις στο ένα χέρι σαν να είναι ένα μαργαριτάρι – μια εικόνα χάρης και δύναμης. Σε ένα άλλο ανατρεπτικό κλικ, η Adèle Exarchopoulos φοράει την τσάντα Lenglen στη θέση μιας φούστας. Το σχήμα της τσάντας μιμείται πιέτες, θολώνοντας τη γραμμή μεταξύ αξεσουάρ και ρούχων- ένα παιχνίδι που αφήνει πολλά στην φαντασία. Η τσάντα είναι ήδη μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες της σεζόν καθώς συνδυάζει την πρωτοτυπία με το διαχρονικό κύρος της Lacoste.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Lacoste (@lacoste)

 

Photo Credits: Lacoste