Viva Superstar: Ο οίκος Valentino ολοκληρώνει την τριλογία-όραμα του Allessandro Michele
Η καμπάνια της εμβληματικής τσάντας Viva Superstar του Valentino ήταν απλά μια υπενθύμιση της καλλιτεχνικής ευφυίας του Allessandro Michele και της απαράμιλλης φινέτσας του οίκου.
Ο οίκος Valentino παρουσίασε χτες το τελευταίο κεφάλαιο μιας τριλογίας αφιερωμένης στις πιο εμβληματικές τσάντες του κλείνοντας με αυτό τον τρόπο ένα κύκλο δημιουργίας. Μετά τη Nellcôte και τη Vain ήρθε η σειρά της Viva Superstar. O creative director Allessandro Michele οραματίστηκε μια ασπρόμαυρη καμπάνια σε κινηματογραφικό ύφος. Ο Αμερικανός φωτογράφος Drew Vickers ήταν ο ιδανικός άνθρωπος για να δώσει σάρκα και οστά στην καλλιτεχνική σύλληψη του σχεδιαστή. Έχοντας στο portofolio του συνεργασίες με τον οίκο Prada, τον Louis Vuitton, τον Jacquemus, τον The Row και τον Calvin Klein είχε την εμπειρία και την τεχνοτροπία να δημιουργήσει μια ξεχωριστή καμπάνια που δεν μοιάζει με καμιά άλλη.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Jacquemus Άνοιξη 2026: Ένας αγρότης βασιλεύει στο παλάτι των Βερσαλλιών
Με επίκεντρο μια γυναίκα-μυστήριο που περιπλανιέται στη πόλη, ο Vickers πλέκει μια ιστορία που έχει κάτι από την ρετρό αισθητική των φιλμ νουάρ. Η μυστηριώδης ηρωίδα του είναι μια σκιά που κινείται αθόρυβα στην πόλη χωρίς ποτέ να αποκαλύπτεται πλήρως το πρόσωπο της. Η σκηνοθεσία δεν είναι τυχαία. Αυτή ήταν εξαρχής η πρόθεση του Alessandro Michele. Μια γυναίκα χωρίς όνομα που ταυτότητα της είναι το στιλ της. Και φυσικά η τσάντα της.
View this post on Instagram
Η τσάντα έχει τη δική της ιστορία
Η σειρά διακατέχεται από την retro αισθητική της δεκαετίας του ’70 με πρωταγωνιστικό στοιχείο το υπερμεγέθες λογότυπο “V”. Μια εποχή ελευθερίας, καλλιτεχνικής έκρηξης και μόδας που αγαπούσε την υπερβολή. Ο Alessandro Michele, γνωστός για την αγάπη του στη vintage αισθητική, ξαναδίνει στο λογότυπο έναν ρόλο πρωταγωνιστικό, σαν σύμβολο στιλ αλλά και πολιτισμικής μνήμης. Η νέα έκδοση του λογοτύπου συνοδεύεται από χρωματικές και υλικές αντιθέσεις: κόκκινο και μαύρο, butter και μαύρο, καφέ και μαύρο — όλα σε δημιουργικούς συνδυασμούς που αποπνέουν κομψότητα με edgy διάθεση.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Είναι τα κοσμήματα καλύτερη επένδυση από τις designer τσάντες;
Πολυτέλεια με εμπνευσμένο design
Η σειρά Viva Superstar ενσωματώνει την πολυπλοκότητα της σύγχρονης γυναίκας. Δεν είναι ούτε ψυχρή ούτε εύκολα αποκωδικοποιήσιμη. Είναι παιχνιδιάρα αλλά και αυστηρή, εκλεπτυσμένη αλλά και άγρια. Η ποικιλία των σχεδίων της αποτυπώνει τα πολλά πρόσωπα της σύγχρονης γυναίκας. Η crossbody camera bag είναι κλασική, ευέλικτη με τη μεταλλική αλυσίδα και το δερμάτινο λουρί της να της δίνουν ένα ultra-chic ύφος. Η belt bag αποτελεί μια ανανεωμένη εκδοχή της waist bag που φοριέται επίσης και χιαστί ή ως τσάντα ώμου.
Άλλη μια γραμμή που έκανε έκανε το ντεμπούτο της στην SS25 συλλογή του σχεδιαστή είναι η small Duffle bag ενώ την παράσταση κλέβουν οι χειροποίητες raffia crochet bags με boho στιλ και έντονο καλοκαιρινό χαρακτήρα που είναι διαθέσιμες σε τρία μεγέθη. Όλα τα κομμάτια της σειράς διακρίνονται για την ποιότητα των υλικών και τον έξυπνο σχεδιασμό τους. Η λειτουργικότητα δεν θυσιάζεται στο βωμό της αισθητικής, αντιθέτως, η Viva Superstar επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει πρακτική πολυτέλεια.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Valentino Resort 2026: Μπορεί η μόδα να ονειρεύεται και να πουλάει ταυτόχρονα;
Ο ρομαντικός μαξιμαλισμός του Alessandro Michele
Μετά από την αποχώρηση του Pierpaolo Piccioli, η ανάθεση της δημιουργικής διεύθυνσης στον Alessandro Michele φάνταζε ριψοκίνδυνη για ένα brand με κλασική ιταλική ταυτότητα. Ωστόσο, η Viva Superstar δείχνει καθαρά την πρόθεση του οίκου να ακολουθήσει μια πιο αφηγηματική, πλούσια και συναισθηματικά φορτισμένη πορεία.
Η νέα προσέγγιση χαρακτηρίζεται από έναν ρομαντικό μαξιμαλισμό με έμφαση στη λεπτομέρεια και την ιστορική αναφορά. Η καμπάνια, το προϊόν, ακόμη και η τοποθέτηση του λογότυπου μιλούν τη γλώσσα ενός ονείρου που ακουμπά το παρελθόν αλλά βαδίζει σταθερά προς το μέλλον.Η Viva Superstar δεν είναι απλώς ένα σύμβολο πολυτέλειας. Είναι ένα σχόλιο για την ταυτότητα, τη μνήμη και τη γυναικεία παρουσία στον δημόσιο χώρο. Μέσα από τον σχεδιασμό και τη φωτογραφική προσέγγιση, η τσάντα μεταμορφώνεται σε εργαλείο αυτοέκφρασης που δεν περνά απαρατήρητο.
Photo Credits: Valentino