H Kate Moss και η Chloë Sevigny ανεβάζουν τη θερμοκρασία για τον Saint Laurent
Η νέα καμπάνια Saint Laurent "Velvet Heat" με πρωταγωνίστριες την Kate Moss και την Chloë Sevigny αναδεικνύει τον γυναικείο δυναμισμό με φόντο το Los Angeles.
“Velvet Heat”. Η καμπάνια Φθινόπωρο-Χειμώνας 2025 του οίκου Saint Laurent είναι τολμηρή, καυτή, αισθησιακή. Μια κινηματογραφική ιστορία που υφαίνεται με φόντο το κοσμοπολίτικο Los Angeles, με πρωταγωνίστριες δύο σύγχρονες μούσες: την Kate Moss και την Chloë Sevigny. Η επιλογή του Saint Laurent να μεταφέρει την καμπάνια από το Παρίσι στο Los Angeles μαρτυρά επίσης μια συμβολική στροφή στην ταυτότητα του οίκου: από τον ευρωπαϊκό κλασικισμό σε μια πιο παγκόσμια πιο ανοιχτόμυαλη νοοτροπία.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Zoe Saldaña: Η νέα πρέσβειρα του οίκου Cartier είναι εξίσου λαμπερή με τις δημιουργίες του
Ο φακός του Mert Alas, γνωστού για την υπογραφή του σε φωτογραφικά έργα με έντονη σεξουαλικότητα και μυστήριο, συλλαμβάνει την ουσία της γυναικείας δύναμης και της παλιάς χολιγουντιανής αίγλης εμπλουτισμένης με μία δόση υπερρεαλιστικής θεατρικότητας. Είναι η πρώτη φορά που οι Moss και Sevigny φωτογραφίζονται μαζί σε καμπάνια, αν και είχαν βρεθεί παλαιότερα μαζί στην πασαρέλα του οίκου Miu Miu για το fashion show της σεζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 1996.
Velvet Heat: Η επιτομή του απροκάλυπτου αισθησιασμού
Η καμπάνια ξεδιπλώνεται σαν μια μικρού μήκους ταινία με σαφείς αναφορές στα film noir, την υπερβολή της χλιδής του Los Angeles και τις road trip ταινίες των 90s. Η Kate Moss εμφανίζεται ξαπλωμένη σε ένα vintage κάμπριο αυτοκίνητο φορώντας γυαλιά ηλίου και ένα εντυπωσιακό παλτό από οικολογική γούνα. Δίπλα της, η Sevigny βυθίζεται στo νερό μιας πισίνας με βλέμμα που συνδυάζει την πρόκληση με την αυτοπεποίθηση.
Τα ρούχα αποπνέουν κομψότητα και ερωτισμό: μαύρα δαντελένια φορέματα, βελούδινες υφές, παλτό με υπερμεγέθη γιακάδες, και φυσικά, οι εμβληματικές τσάντες Loulou και Le 5 à 7 του οίκου. Ο creative director του οίκου Anthony Vaccarello, όπως αναφέρει στο παρασκήνιο της καμπάνιας, ενθάρρυνε την Moss να “κάνει τα ρούχα δικά της”, να τα ενσαρκώσει όπως μόνο εκείνη ξέρει.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Pack on the move: Ο οίκος Prada και η Kendall Jenner ανακαλύπτουν την ομορφιά της κίνησης
Το road trip του Saint Laurent
Το σύντομο video που συνοδεύει την καμπάνια μονοπωλεί ο μονόλογος της Kate Moss που ξεκινά με τη φράση “I’ve run through cities that forgot my name”. Η μουσική, η ατμόσφαιρα και η αισθητική του φιλμ παραπέμπουν σε μια μοντέρνα εκδοχή του Thelma & Louise, χωρίς την τραγωδία, αλλά με όλη τη δύναμη της γυναικείας ανεξαρτησίας και επιθυμίας. Η κάμερα ακολουθεί τις πρωταγωνίστριες αποτυπώνοντας τον ψυχισμό τους μέσα από το αστικό τοπίο. Το Los Angeles λειτουργεί σαν κάτι παραπάνω από σκηνικό της καμπάνιας, είναι χαρακτήρας στην ιστορία. Το φως του ηλίου που αντικατοπτρίζεται στα μαλλιά και τα ρούχα των μοντέλων μας μεταφέρουν την ένταση και τον δυναμισμό των πρωταγωνιστριών.
Η καρμική συνάντηση δύο ειδώλων
Η Moss και η Sevigny αντιπροσωπεύουν δύο διαφορετικές όψεις της μόδας και της γυναικείας ταυτότητας. Η Moss, με την αιώνια εικόνα της εμβληματικής μούσας των 90s και η Sevigny, με την ανεξάρτητη, ασυμβίβαστη, “αντι-σταρ” στάση της απέναντι στη βιομηχανία του θεάματος. Μαζί, δημιουργούν ένα αφηγηματικό δίπολο: το ονειρικό και το ρεαλιστικό, το εκλεπτυσμένο και το ωμό, το αυθεντικά ακατέργαστο.
Στις πιο δυνατές εικόνες της καμπάνιας, οι δύο γυναίκες ποζάρουν αγκαλιασμένες στην παραλία τυλιγμένες με ένα τεράστιο γούνινο παλτό. Η “Velvet Heat” αναδεικνύει τη γυναικεία δύναμη, τη φιλία, την ανεξαρτησία. Οι ηρωίδες της μπορεί τελικά να μην υποδύονται ένα ρόλο. Ίσως απλά ανακαλύπτουν μια πτυχή του εαυτού τους, που και οι ίδιες αγνοούσαν την ύπαρξή της.
Photo Credits: Saint Laurent