Dior spa: Haute couture θεραπείες για απόλυτη ευεξία
Το νέο spa του οίκου Dior, που βρίσκεται στον τελευταίο όροφο του καταστήματος της Νέας Υόρκης, προσφέρει πολυτελείς εμπειρίες ομορφιάς και ευεξίας.
Μετά από χρόνια ανακαινίσεων, ο Dior άνοιξε ξανά τις πόρτες του flagship καταστήματός του στη Νέα Υόρκη, φιλοξενώντας το πρώτο μόνιμο spa του οίκου. Ο ανανεωμένος χώρος σχεδιάστηκε από τον αρχιτέκτονα Peter Marino, στη γωνία της East 57th Street και της Madison Avenue. Εκτείνεται σε τέσσερις ορόφους και παρουσιάζει τις συλλογές γυναικείας και ανδρικής ένδυσης, κοσμημάτων υψηλής ποιότητας και πολλά ακόμη.
Διαβάστε ακόμη: Rooftop bars: Οι καλύτερες ταράτσες για ποτό στην Αθήνα
Μόλις εισέλθετε στο νέο spa, που βρίσκεται στον τελευταίο όροφο του καταστήματος, σας αγκαλιάζει αμέσως το άρωμα των ειδικά δημιουργημένων αρωμάτων Dior που σχεδίασε ο Γάλλος αρωματοποιός Francis Kurkdjian.
Κάθε ραντεβού ξεκινά με μια εξατομικευμένη αξιολόγηση της επιδερμίδας, χάρη στο Dior Measurements, ένα εργαλείο ανάλυσης που αναλύει τα επίπεδα κολλαγόνου, ενυδάτωσης, pH και ελαστικότητας του δέρματος πριν δημιουργηθεί το πλάνο θεραπείας.
View this post on Instagram
Το εξειδικευμένο μενού του spa περιλαμβάνει ποικιλία θεραπειών προσώπου, που έχει δημιουργήσει η αισθητικός, Sarah Akram, όπως το Golden Aura facial για λαμπερή και φωτεινή επιδερμίδα, ή το αποκλειστικό HydraFacial της Dior για καθαρισμό και απολέπιση. Άλλη προσφορά του spa είναι η «Light Suite», όπου οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τέσσερις θεραπείες φωτοθεραπείας για το δέρμα, οι οποίες έχουν αναπτυχθεί σε συνεργασία με τον Δρ. François Duforez, ιατρό ειδικό στον ύπνο και ιδρυτή του European Sleep Center στο Παρίσι. Μία από αυτές, η φωτοθεραπεία «Happiness», στοχεύει στη διέγερση της σεροτονίνης και της ντοπαμίνης, συμβάλλοντας στην εξισορρόπηση της διάθεσης και στη βελτίωση του ύπνου, «σε μία πόλη που δεν κοιμάται ποτέ», σύμφωνα με τη Dior.
Υπάρχει επίσης μεγάλη γκάμα θεραπειών σώματος, μεταξύ των οποίων και το Dior New Look, που προσφέρει μια εξατομικευμένη τεχνική λεμφικής αποσυμφόρησης με τη χρήση της τεχνολογίας Icoone, ένα μη επεμβατικό εργαλείο υψηλής ακρίβειας για τη θεραπεία κυτταρίτιδας, αποκλειστικό για το spa της Νέας Υόρκης. Η νέα πρόταση ευεξίας του Dior περιλαμβάνει επίσης αναζωογονητικά στρώματα με υπέρυθρες ακτίνες, κουβέρτες βαρύτητας και κρυο-μάσκες ύπνου. Ο χώρος διαθέτει επίσης ξεχωριστό δωμάτιο ομορφιάς όπου οι επισκέπτες καλούνται να δοκιμάσουν και να ανακαλύψουν τα καλλυντικά προϊόντα Dior.
Διαβάστε ακόμη: Μπορεί η Τεχνητή Νοημοσύνη να δώσει καινοτομία στην ομορφιά;
Η κίνηση αυτή έρχεται μέσα στο πλαίσιο της αυξανόμενης σύγκλισης των τομέων πολυτέλειας και ευεξίας, καθώς οι εύποροι καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα στην ολιστική υγεία παράλληλα με τις πολυτελείς εμπειρίες. Πλέον, αρωματικά brands όπως το Orebella της Bella Hadid και το Vyrao πωλούν αρώματα που ισχυρίζονται ότι βελτιώνουν τη διάθεση και τη συγκέντρωση, ενώ κορυφαίοι οίκοι όπως η Celine και η Hermès έχουν δημιουργήσει αντίστοιχα στρώματα γιόγκα και άλλο εξοπλισμό γυμναστικής.
Ήδη, ο οίκος Dior λειτουργεί εννέα spa παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων αυτών που στεγάζονται σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων όπως το Cheval Blanc και το Hôtel Plaza Athénée στο Παρίσι. Η εταιρία έχει επίσης επενδύσει σε πολυάριθμες βιωματικές εμπειρίες ευεξίας και retreats, μεταξύ των οποίων η μεταμόρφωση ενός πολυτελούς γιοτ σε πλωτό spa στον ποταμό Σηκουάνα και η συνεργασία με το Royal Scotsman, έναν πολυτελή σιδηροδρομικό πάροχο στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η διαφορά ανάμεσα σε αυτά τα παραδείγματα, σύμφωνα με τη Θωμαή Σερδάρη, διευθύντρια του προγράμματος Luxury and Retail MBA στο NYU Stern School of Business , έγκειται στο κοινό που προσεγγίζουν. «Ένα όμορφο pop-up απευθύνεται στη βάση της πυραμίδας, γιατί ενισχύει τη δύναμη του brand για τις μάζες», εξήγησε. «Ενώ το spa απευθύνεται στην κορυφή: είναι όσο πιο πολυτελές γίνεται, γιατί απαιτεί χρόνο και αφοσίωση από τον πελάτη». Περιγράφοντας τα flagship καταστήματα πολυτελείας ως «πεδία παροχής υπηρεσιών», η Σερδάρη τόνισε ότι οι μεγαλύτεροι οίκοι «προσπαθούν να καταλάβουν ποιοι τύποι υπηρεσιών είναι οι πιο κατάλληλοι για τους VIC (very important customers) τους», καθώς όλο και περισσότεροι δημιουργούν αποκλειστικούς χώρους για τους πελάτες με τη μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη. Για παράδειγμα, η Chanel ανοίγει ιδιωτικές μπουτίκ για τους κορυφαίους πελάτες της, ξεκινώντας από σημαντικές ασιατικές πόλεις. Η Balenciaga διαθέτει αποκλειστικό κατάστημα Haute Couture στο Παρίσι. Και πέρυσι, η Bottega Veneta ανακοίνωσε την έναρξη των VIC residences, με το πρώτο να ανοίγει στη Βενετία και σταδιακά να επεκτείνεται στην Ασία και τις ΗΠΑ.
Photo credits: Dior