Meghan Markle: Νέο τρέιλερ στο Netflix, με χειρότερους όρους

Η σειρά With Love, Meghan της Meghan Markle επιστρέφει στο Netflix για δεύτερη σεζόν, προσφέροντάς μας μια ακόμη δόση celebrities, οικογενειακών στιγμών και στιλ.
Λίγες μέρες μετά τα 44α γενέθλιά της, η Meghan Markle (Μέγκαν Μαρκλ) επιστρέφει για τη δεύτερη σεζόν του With Love, Meghan στο Netflix στις 26 Αυγούστου. Η ανακοίνωση συνοδεύτηκε από το πρώτο επίσημο τρέιλερ που ήταν γεμάτο λεπτομέρειες.
Διαβάστε ακόμη: Δε θα πιστέψετε τι τούρτα είχε παραγγείλει η Diana για τα γενέθλια του πρίγκιπα William
Με τη μουσική του τραγουδιού Rockin’ Robin από τον Bobby Day, το τρέιλερ δείχνει τη Meghan Markle να μαγειρεύει, να δημιουργεί χειροτεχνίες και να περνά χρόνο με φίλους, νέους και παλιούς. Επιβεβαιώθηκε ότι η δεύτερη σεζόν της σειράς θα φιλοξενήσει τους Chrissy Teigen, Tan France, Jay Shetty, Radhi Devlukia, José Andrés, Clare Smyth, David Chang και Samin Nosrat ως καλεσμένους, ενώ οι φίλοι της Meghan, Jamie Kern Lima, Heather Dorak και Daniel Martin, θα συμμετάσχουν επίσης. Ο Daniel Martin κάνει επανεμφάνιση, καθώς ο makeup artist πίσω από το glam της Meghan στον γάμο της με τον Prince Harry το 2018 εμφανίστηκε και στην πρώτη σεζόν του With Love.
«Μου αρέσει η ιδέα να περνάμε χρόνο μαζί… και να βρίσκουμε νέους τρόπους να δείχνουμε στους ανθρώπους ότι νοιαζόμαστε», λέει σε voiceover η δούκισσα του Σάσσεξ. «Ω Θεέ μου, θα μπορούσα να το κάνω κάθε μέρα», προσθέτει η Teigen στο κλιπ. «Ας γίνουμε δημιουργικοί και ας μάθουμε κάτι νέο», λέει η Meghan σε άλλο σημείο του τρέιλερ. Προς το τέλος, αποκαλύπτει παιχνιδιάρικα κάτι για τη διατροφή του Prince Harry, λέγοντας: «Ξέρετε ποιος δεν του αρέσει το λομπστερ; Ο άντρας μου». Ο Andrés απαντά: «Και τον παντρεύτηκες;», προκαλώντας γέλιο από τη Meghan.
Η κυκλοφορία του τρέιλερ ακολουθεί την ανακοίνωση ότι η Meghan και ο Harry επεκτείνουν τη συνεργασία τους με το Netflix, που ξεκίνησε το 2020 μέσω της της εταιρίας Archewell Productions που έχουν ιδρύσει. Σε δήλωση που κοινοποιήθηκε σε δελτίο τύπου του Netflix, η Meghan Markle είπε ότι το ζευγάρι «είναι περήφανοι που επεκτείνουν τη συνεργασία μας με το Netflix και επεκτείνουν τη δουλειά μας ώστε να περιλαμβάνει το brand As Ever» — αναφορά στην εταιρεία τροφίμων της — προσθέτοντας ότι εκείνη και ο Harry αισθάνονται «ενθαρρυμένοι από τους συνεργάτες μας… να δημιουργήσουμε περιεχόμενο με σκέψη σε διάφορα είδη που να αγγίζει παγκοσμίως και να γιορτάζει το κοινό μας όραμα.»
«Ο Harry and Meghan είναι επιδραστικές φωνές των οποίων οι ιστορίες βρίσκουν απήχηση σε κοινό παντού», δήλωσε η επικεφαλής περιεχομένου του Netflix, Bela Bajaria, διαψεύδοντας τις φήμες που κυκλοφορούσαν τους τελευταίους μήνες για λήξη της μεταξύ τους συνεργασίας.
Διαβάστε ακόμη: Βασιλιάς Κάρολος: Η απρόσμενη κίνηση που θα λατρέψουν οι ζωόφιλοι
Εκτός από τη δεύτερη σεζόν του With Love, Meghan, το Netflix ανακοίνωσε ένα εορταστικό special για τον Δεκέμβριο, With Love, Meghan: Holiday Celebration. Αργότερα μέσα στο έτος αναμένεται να προβληθεί στο Netflix η παραγωγή «Masaka Kids, A Rhythm Within», με τον Χάρι και τη Μέγκαν σε ρόλο παραγωγών. Το ντοκιμαντέρ αφηγείται την ιστορία ενός ορφανοτροφείου στην Ουγκάντα, που λειτουργεί ως εστία ελπίδας σε μια περιοχή όπου εξακολουθούν να υπάρχουν οι σκιές της κρίσης HIV/Aids.
Πύρρειος νίκη
Η νέα συμφωνία “first look” με το Netflix είναι πολυετής και δίνει στην πλατφόρμα το δικαίωμα στην πλατφόρμα να εξετάσει πρώτο τις προτάσεις του ζευγαριού για νέα έργα, χωρίς να προβλέπει την αποκλειστικότητα που είχε η προηγούμενη. Δεν έχουν δημοσιοποιηθεί η διάρκεια και οι οικονομικοί όροι της νέας συμφωνίας, αλλά έχει γίνει γνωστό ότι το ποσό είναι πολύ χαμηλότερο από τα 100 εκατ. δολάρια που είχαν συμφωνηθεί το 2020. Η υποβάθμιση είναι αποτέλεσμα της χαμηλότερης από τις προσδοκίες τηλεθέασης της εκπομπής. Ο πρώτος κύκλος συγκέντρωσε 5,3 εκατ. θεάσεις, αλλά δεν βρέθηκε στις 300 πιο δημοφιλείς σειρές του Netflix για το πρώτο εξάμηνο του 2025. Αντίθετα, το ντοκιμαντέρ «Harry & Meghan», που κυκλοφόρησε τον Δεκέμβριο του 2022 και παρουσίαζε την αποχώρησή τους από τα καθήκοντα της βασιλικής οικογένειας, είχε πολύ μεγαλύτερη απήχηση, με 23,4 εκατ. θεάσεις.
Photo credit: @meghan/Instagram