Η Κλαυδία επιλέχθηκε από το Spotify ως πρέσβειρα της Ελλάδας στην καμπάνια Equal με το τραγούδι «Συντρίμμια». Στο πλαίσιο της καμπάνιας, που έχει στόχο την προώθηση της ισότητας στη μουσική βιομηχανία, η φωτογραφία της σαγηνευτικής ερμηνεύτριας μπήκε σε banner στη φημισμένη πλατεία της Νέας Υόρκης, ενώ αποτελεί εξώφυλλο της playlist Equal Greece.

Διαβάστε ακόμη: Bugonia: Θα ξυρίζατε το κεφάλι σας για να δείτε την ταινία δωρεάν;

“ΜΑΜΑ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ TIMES SQUARE. Ευχαριστώ όλους όσους ήταν και είναι στο πλευρό μου σε αυτό το ταξίδι. Ένα ακόμη ορόσημο επιτεύχθηκε. Στην υγειά πολλών ακόμα. Ευχαριστώ spotify.” έγραψε στη συνοδευτική λεζάντα η 23χρονη τραγουδίστρια με ποντιακή καταγωγή. Ταυτόχρονα, η Κλαυδία και το «Συντρίμμια» βρίσκονται στην παγκόσμια λίστα Equal Global μαζί με καλλιτέχνιδες από περισσότερες από 40 χώρες και τα τραγούδια τους.  Το τραγούδι περιλαμβάνεται στο επιτυχημένο album «Αστερομάτα» που κυκλοφορεί από την Arcade Music και την Panik Records και έχει γίνει χρυσό με περισσότερα από 55 εκατομμύρια streaming points.

Διαβάστε ακόμη: Pink Ball με φόντο τα Μάρμαρα του Παρθενώνα: Κοινωνικό gala ή πολιτιστικό σκάνδαλο; 

Αυτή η διάκριση αποτελεί ακόμα ένα μεγάλο επίτευγμα για την Klavdia, η οποία κέρδισε την 6η θέση στη Eurovision 2025 με την συγκινητική ερμηνεία της και την ατμοσφαιρική σκηνική παρουσία. Mάλιστα η ίδια έχει εκφράσει την επιθυμία της να επιστρέψει στον διαγωνισμό, αυτή τη φορά με στόχο την κορυφή.

Εκτός από τα επιτυχημένα δισκογραφικά της βήματα και τη solo περιοδεία της, η Κλαυδία συμμετείχε σε συναυλίες του Διονύση Σαββόπουλου και εμφανίστηκε στο Ηρώδειο (με τον Σταμάτη Κραουνάκη, στην «Αριστοφάνεια» του Χρήστου Λεοντή) και στο Καλλιμάρμαρο (αφιέρωμα στον Στέλιο Καζαντζίδη), ενώ κυκλοφόρησε τη διεθνή συνεργασία «Back To Blue» με τους Edward Maya και Valentino Indy.

Αυτή την περίοδο ετοιμάζεται για να συνοδέψει τον Κωνσταντίνο Αργυρό στην περιοδεία του σε Αυστραλία και Αμερική, που, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει συναυλίες στην Όπερα του Σίδνεϊ και το στάδιο Barclays Center της Νέας Υόρκης. Επίσης, στις 4 Δεκεμβρίου θα βρεθεί ξανά στο επίκεντρο της παγκόσμιας προβολής καθώς θα τραγουδήσει στην τελετή παράδοσης της Ολυμπιακής Φλόγας, στο Καλλιμάρμαρο.

Η πρωτοβουλία Equal

To Equal είναι ένα παγκόσμιο πρόγραμμα του Spotify που υποστηρίζει τη γυναικεία μουσική μέσα από εκπαιδευτικά μαθήματα στο YouTube, έμπνευση από γυναίκες καλλιτέχνιδες και ευκαιρίες δικτύωσης.  Από την έναρξη του Equal το 2021, το Spotify έχει αναδείξει πάνω από 400 πρέσβειρες σε 184 αγορές, συγκεντρώνοντας περισσότερες από 13 εκατομμύρια ώρες ακρόασης έργων γυναικών καλλιτεχνών, δημιουργών και παραγωγών μέσα από 35 playlists.

Photo credit: @klavdiaitiz/Instagram