Στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου παρευρέθηκε η Ταμίλλα Κουλίεβα για να παρακολουθήσει τη Juliette Binoche να πρωταγωνιστεί στην παράσταση “Ο όρκος της Ευρώπης” του Wajdi Mouawad. Για την περίσταση, η ηθοποιός επέλεξε λευκή ολόσωμη φόρμα του ελληνικού brand Kourbela, την οποία συνδύασε με τσάντα σε καφέ απόχρωση, ενώ ολοκλήρωσε το look με statement χρυσά κοσμήματα.

Διαβάστε ακόμη: Tatiana Blatnik: Ποιος της έδωσε ξανά χαρά μετά το διαζύγιο; 

Αμέσως μετά το τέλος της παράστασης που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα, η Ταμίλλα Κουλίεβα βρέθηκε στα παρασκήνια για να συγχαρεί τον θίασο και τους δημιουργούς. Μάλιστα, μοιράστηκε φωτογραφίες στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, όπου τη βλέπουμε να συνομιλεί και να αγκαλιάζεται με την πρωταγωνίστρια, Juliette Binoche.

«Εχθές, στην Επίδαυρο συναντηθήκαμε με την @juliettebinoche, με αφορμή το έργο που έγραψε και σκηνοθέτησε ο εκρηκτικός Ουαζντί Μουαουάντ. Ο “Όρκος της Ευρώπης” είναι από εκείνες τις παραστάσεις που με έκαναν να ξενυχτήσω, όπως παλιά, στον “Λεωνίδα”, τριγυρισμενη από σπιτίσιες μυρωδιές ενός φαγητού που ξυπνά τη συναισθηματική μου μνήμη και συζητώντας μέχρι το πρωί για όλα εκείνα που μόνο αυτό το θέατρο μπορεί, μέσα από την οικουμενική του γλώσσα, να φέρει σε ένα τραπέζι που κρατάει μέχρι το πρωί», έγραφε η συνοδευτική λεζάντα.

Μάλιστα η ηθοποιός είχε ξαναβρεθεί στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου τον Ιούλιο, για να παρακολουθήσει την συναυλία του Θεόδωρου Κουρεντζή. Ο πολυβραβευμένος Έλληνας αρχιμουσικός διήυθυνε τη Utopia, την ανεξάρτητη ορχήστρα που ίδρυσε το 2022, στην τέταρτη συμφωνία του Aυστριακού Gustav Mahler.

Διαβάστε ακόμη: Γάμος στην Ιταλία: Το φαινόμενο Bezos φέρνει το τέλος του Λας Βέγκας

H παράσταση

Σε ηλικία μόλις οκτώ ετών, ένα κορίτσι γίνεται μάρτυρας μιας φρικτής σφαγής που συνταράσσει μια ολόκληρη κοινότητα. Δεν μπορεί να αντιδράσει· είναι αδύναμη, ακινητοποιημένη από τον τρόμο. Το πιο συνταρακτικό; Οι θύτες είναι οι δικοί της άνθρωποι – κι εκείνη, χωρίς να το καταλαβαίνει, βρίσκεται να συμμετέχει σιωπηλά στο αποτρόπαιο έγκλημα. Εβδομήντα πέντε χρόνια αργότερα, μια νέα έρευνα ξεθάβει όσα για δεκαετίες είχαν θαφτεί στη λήθη. Τα τραύματα του παρελθόντος ανοίγουν ξανά. Η σιωπή πρέπει να σπάσει. Οι μαρτυρίες να βγουν στο φως. Μα πώς μπορεί κανείς να φανεί δυνατός απέναντι σε όσα κρύβει βαθιά μέσα του; Πώς να δώσεις φωνή σε αυτό που δεν τόλμησες ποτέ να ονομάσεις;

Με το νέο του έργο «Ο όρκος της Ευρώπης», ο Ουαζντί Μουαουάντ αναμετρήθηκε με τη μνήμη ενός εγκλήματος, με το βάρος της σιωπής και την επίμονη κληρονομιά του τραύματος, που περνά από γενιά σε γενιά. Το έργο έκανε πρεμιέρα στην Επίδαυρο, και με αυτό, ο Μουαουάντ συνεχίζει τη βαθιά του ενασχόληση με τη βία ως κληρονομιά και το θέατρο ως χώρο θεραπείας και λύτρωσης.

Από τους πλέον ενδιαφέροντες σύγχρονους δραματουργούς διεθνώς, ο Wajdi Mouawad επανήλθε φέτος στο Φεστιβάλ Επιδαύρου -που φέτος γιορτάζει τα 70 του χρόνια- πρώτη φορά όμως στην Επίδαυρο, με μία διεθνή συμπαραγωγή, στην οποία πρωταγωνίστησαν οι Juliette Binoche, Violette Chauveau, Δανάη Επιθυμιάδη, Daria Pisareva, Leora Rivlin και Emmanuel Schwartz. Συμμετείχε η Adèle Réto-Lefort.

Ο Λιβανοκαναδός συγγραφέας, σκηνοθέτης και ηθοποιός, καλλιτεχνικός διευθυντής τα τελευταία χρόνια του Théâtre National de la Colline, έγινε γνωστός στην Ελλάδα κυρίως ως ο σεναριογράφος του υποψήφιου για Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας Μέσα από τις φλόγες (σκην. Denis Villeneuve, 2010), που βασίστηκε στο θεατρικό έργο του Πυρκαγιές (Incendies). Ο Mouawad είχε έρθει στο Ηρώδειο το 2011 με τον κύκλο Γυναίκες, σπονδυλωτή σκηνοθεσία των έργων του Σοφοκλή Αντιγόνη, Ηλέκτρα και Τραχίνιαι, με γαλλοκαναδικό θίασο σε μια διεθνή συμπαραγωγή.

Photo credit: @tamillakulievaofficial/Instagram, ΑΠΕ-ΜΠΕ