Στο πλαίσιο της διεθνούς καμπάνιας “Iconic Feeling”, με κεντρικό πρόσωπο τον rapper Central Cee, η UGG παρουσίασε τη νέα ανδρική συλλογή της για τη σεζόν Φθινόπωρο–Χειμώνας ’25 με ένα ατμοσφαιρικό event στον πολυχώρο THE HUB. Εκεί, καλεσμένοι από τον χώρο της τέχνης, της μουσικής, της δημιουργίας και των media ανακάλυψαν από κοντά τα νέα σχέδια, μέσα σε ένα σκηνικό ειδικά διαμορφωμένο για την περίσταση.

Διαβάστε ακόμη: Η Melania Trump υποδέχεται το χριστουγεννιάτικο δέντρο στον Λευκό Οίκο με 3 fashion trends

Ο χώρος είχε μεταμορφωθεί πλήρως σε ένα cozy UGG περιβάλλον. Τους καλεσμένους υποδεχόταν στον χώρο ένα εντυπωσιακό γιγάντιο UGG Shoe Box, στο οποίο μπορούσαν να φωτογραφηθούν, ενώ ένα φωτεινό installation σε γαλάζιες και κίτρινες αποχρώσεις – τα βασικά χρώματα της καμπάνιας – δημιουργούσε το ιδανικό σημείο για content. Το DJ booth και η γωνιά του customization ήταν επενδυμένα με γούνα, στοιχείο που παραπέμπει άμεσα στην iconic υφή και τα υλικά της UGG.

Στο event πρωταγωνίστησαν τα νέα ανδρικά σχέδια της UGG για τη σεζόν Φθινόπωρο-Χειμώνας ‘25, όπως τα Classic Ultra Mini Weather Hybrid Boot, Classic Ultra Mini Boot και Tasman, που συνδυάζουν άνεση, σύγχρονο στιλ και την ανανεωμένη αισθητική της συλλογής.

Μία από τις πιο ιδιαίτερες στιγμές της βραδιάς ήταν η παρουσία του Same84, του street artist που είναι γνωστός για τα μεγάλης κλίμακας murals του. Για το event δημιούργησε ένα ειδικά σχεδιασμένο mural με το UGG Weather Hybrid Boot και στη συνέχεια ετοίμαζε live μοναδικά t-shirts με spray για τους καλεσμένους. Κάθε μπλουζάκι είχε μια παραλλαγή του παπουτσιού, ενώ ο καθένας μπορούσε να ζητήσει το όνομά του ή μια μικρή φράση, κάνοντας το κομμάτι εντελώς προσωπικό.

Τη μουσική επιμέλεια ανέλαβε ο Jiles. Tο set του, με house, disco και πιο ηλεκτρονικές επιλογές, έδωσε στον χώρο την ενέργεια που ταίριαζε στην ατμόσφαιρα της συλλογής και κράτησε το κοινό σε mood party όλο το βράδυ. H Stoli Vodka επιμελήθηκε το cocktail experience του event με τρία signature cocktails που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για την περίσταση: το Stoli Caramel Sun Collada, έναν ανατρεπτικό συνδυασμό με salted caramel, το Stoli Vanilla Fresh Step για πιο δροσερές, αρωματικές νότες, καθώς και το Stoli Iconic Tonic, την κλασική και πάντα απολαυστική επιλογή για όσους προτιμούν ένα καθαρό, ισορροπημένο ποτό.

Τη βραδιά τίμησαν με την παρουσία τους μουσικοί, ηθοποιοί, creators, fashion insiders και άνθρωποι της τέχνης, όπως οι: Στέλιος Κουδουνάρης, FY, Νίκος Πολυδερόπουλος, Φίλιππος Ιωάννου (Fipster), Νικόλας Παπαδάκης (Gingerbread_bae), James Αλικάκος, Αλέξης Μαρκάζος, Ορφέας Γενκιανίδης, Αντώνης Καλαγάτσης, Χρήστος Καρακατσάνης, Γιώργος Ντάβος, Μάνος Καμακάρης, Emmanuel Elozieuwa, Ηρακλής Tzouzinov, Παύλος Γαλακτερός, Γιώργος Κάββαλος, Γιώργος Κρικοριάν, Khaybe, Αθηνά Κλήμη, Αστερόπη Χαϊνά, Υπαπαντή Βασιλά, Όλγα Ντάλλα, Άννα-Μαρία Βέλλη, Αλεξία Κούβελα, Νικολίνα Νικολούζου, Αλεξία Κεφαλά, Mortasia, Mikay, Δανάη Δέδε και πολλοί ακόμη.

Διαβάστε ακόμη: Πώς να συντηρήσετε τα vintage παπούτσια σας για να “ζήσουν” περισσότερο

Λίγα λόγια για την UGG

Ιδρύθηκε το 1978 από έναν Αυστραλό σέρφερ στις ακτές της Καλιφόρνια. Η UGG είναι ένα lifestyle brand παγκόσμιας εμβέλειας που φημίζεται για την εμβληματική Classic Boot. Αρχικά ως επιλογή των αστέρων του Χόλιγουντ και των fashion editors και στη συνέχεια όλου του κόσμου, η UGG σχεδιάζει και εμπορεύεται υποδήματα, ενδύματα, αξεσουάρ και είδη σπιτιού με μια στάση που στηρίζει ασυμβίβαστα την ποιότητα και τη δεξιοτεχνία.
Με ετήσιες πωλήσεις άνω του 1,5 δισεκατομμυρίου δολαρίων, η UGG συνεργάζεται με τους καλύτερους retailers παγκοσμίως και διαθέτει concept και outlet stores σε βασικές αγορές όλου του κόσμου, όπως η Νέα Υόρκη, το Σαν Φρανσίσκο, το Λος Άντζελες, το Παρίσι, το Λονδίνο, το Τόκιο, η Σαγκάη και το Πεκίνο.