Η μυστηριώδης πρέσβειρα της New Balance
Η παγκόσμια καμπάνια της εταιρίας αθλητικών ειδών New Balance επιχειρεί να επαναπροσδιορίσει τι σημαίνει "ambassador" ενός brand.
Η New Balance άρχισε πριν λίγες ημέρες να υπαινίσσεται μια νέα συνεργασία, μέσω μιας σειράς μυστηριωδών και κινηματογραφικών αναρτήσεων στο Instagram. Οι εικόνες, σε στυλ ιταλικού φωτορομάντσου, δείχνουν έναν ανώνυμο άντρα να παραδίδει ένα μυστηριώδες πακέτο σε μια γυναίκα με καμπαρντίνα, ενώ μια σκοτεινή φιγούρα παρακολουθεί από έναν τηλεφωνικό θάλαμο. Η γυναίκα οδηγεί από τη Βοστώνη στη Νέα Υόρκη για να παραδώσει το πακέτο, παρκάροντας έξω από ένα κτίριο με την ονομασία The Bureau.
Δείτε ακόμη: Η Barbie της Lila Moss αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού
Στο τελευταίο «κεφάλαιο» της καμπάνιας, η New Balance αποκάλυψε πως η γυναίκα με την καμπαρντίνα είναι η Ισπανίδα ποπ τραγουδίστρια Rosalía. Η καμπάνια, με τίτλο “The Ambassador” (Η Πρέσβειρα), αποτελεί μια αφήγηση σε συνέχειες στα social media και λειτουργεί ως επίσημη ανακοίνωση της συνεργασίας.
Η καμπάνια δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το δημιουργικό πρακτορείο American Haiku και σηματοδοτεί την πρόθεση της New Balance να επεκταθεί στον χώρο της ψυχαγωγίας και να συνεργαστεί με καλλιτέχνες που έχουν ευρεία απήχηση. Σε επίσημη δήλωσή της, η εταιρία σημείωσε ότι η καμπάνια έχει στόχο να αναβαθμίσει την έννοια της “πρεσβευτού” ενός brand: «Δεν πρόκειται απλώς για μια αφίσα με δύο ονόματα, αλλά για μια συμμαχία, μια αποστολή, ένα άτομο που φέρνει στον κόσμο κάτι πραγματικά ξεχωριστό», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Η Rosalía δεν είναι ξένη προς τις συνεργασίες με διάσημα fashion και luxury brands: έχει εμφανιστεί σε καμπάνιες των Lancôme, SKIMS, Dior και MAC Cosmetics, μεταξύ άλλων. Έχει επίσης συνεργαστεί με την Coca-Cola για μια limited-edition γεύση και πρωταγωνίστησε σε ένα πρωτότυπο music video για τη μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων Cupra. Τον Μάιο, εντοπίστηκε στη Νέα Υόρκη να φοράει New Balance 442 PRO FG V2, πηγαίνοντας για πρόβα ρούχων ενόψει του Met Gala.
Δείτε ακόμη: Η Sienna Miller σκοράρει στο στιλ με floral
Σε δήλωσή της, η τραγουδίστρια δήλωσε φαν της New Balance και συνέχισε: «Πάντα είχα πάθος με τον σχεδιασμό και τον αθλητισμό, και από παιδί ήμουν πάντα δραστήρια — μια κανονική ανεμοστρόβιλος. Ως ενήλικη, είμαι το ίδιο, οπότε είμαι ενθουσιασμένη. Στην πραγματικότητα, αν είχα μια υπερδύναμη όταν μεγάλωνα, ήταν το τρέξιμο — έτρεχα πολύ γρήγορα. Λάτρευα να τρέχω αγώνες με τα αγόρια της τάξης μου και να τα κερδίζω! Ακόμα και σήμερα, ψάχνω πάντα μια αφορμή για να τρέξω, να συνδεθώ και απλώς να διασκεδάσω».
Η παγκόσμια καμπάνια και η συνεργασία ενισχύουν την προώθηση του νέου sneaker της εταιρείας, New Balance 204L. Το project περιλαμβάνει έντυπο, ψηφιακό και social media περιεχόμενο, δράσεις σε εξωτερικούς χώρους με αφίσες της καμπάνιας, ειδικά καταστήματα με θεματικές βιτρίνες, έντυπο φωτογραφικό άλμπουμ και συνεργασία με το περιοδικό Harper’s Bazaar.
Photo credit: @newbalance/Instagram