Ο οίκος Hermès ψάχνει ντετέκτιβ │Δηλώστε συμμετοχή
Ο οίκος Hermès έχασε τα άλογά του. Όσοι τον βοηθήσουν να τα βρει μέχρι τις 29 Ιουνίου θα ανταμειφθούν με δώρα από το πολυτελές brand.
Ο οίκος Hermès ιδρύθηκε το 1837 ως κατασκευαστής σαμαριών και χαλιναριών. Τώρα τιμά την ιππική του ιστορία δημιουργώντας μία εντυπωσιακή εγκατάσταση στο Pier 36, στο κέντρο της Νέας Υόρκης, με τίτλο Mystery at the Grooms’.
Δείτε ακόμη: Ritz: Το ξενοδοχείο που άλλαξε για πάντα την έννοια της φιλοξενίας
Η εταιρία προσκαλεί το κοινό να επισκεφθεί μια οικία όπου ζουν οι φροντιστές των αλόγων με τα ζώα τους. Όμως υπάρχει ένα πρόβλημα: τα άλογα έχουν εξαφανιστεί. Οι επισκέπτες καλούνται να τα ανακαλύψουν ψάχνοντας ανάμεσα στα αντικείμενα των έξι δωματίων της εγκατάστασης. Οι παίκτες έχουν στη διάθεσή τους επτά λεπτά σε κάθε δωμάτιο για να βρουν όσα περισσότερα κρυμμένα άλογα μπορούν. Πέντε άλογα είναι κρυμμένα σε κάθε δωμάτιο και τα πέταλα στο πάτωμα οδηγούν τους παίκτες από το ένα δωμάτιο στο επόμενο.
Αλλά δεν είναι εύκολο, παρότι η επικεφαλής με το όνομα Maeleine Galop και άλλοι φροντιστές βρίσκονται στον χώρο για να προσφέρουν βοήθειες, όπως και ο ιππικός ντετέκτιβ Mr. Honore — ο οποίος, όχι τυχαία, φέρει το όνομα του δρόμου στο Παρίσι όπου στεγαζόταν το πρώτο κατάστημα της Hermès.

Photo credit: Hermès
Η εγκατάσταση θα παραμείνει ανοιχτή έως τις 29 Ιουνίου και απευθύνεται σε μεγάλους αλλά και μικρούς ντετέκτιβ, άνω των 7 ετών. Το παιχνίδι μυστηρίου είναι δωρεάν για τους επισκέπτες, οι οποίοι όμως πρέπει να κάνουν εγγραφή για να εξασφαλίσουν θέση. Μέχρι στιγμής, περίπου 25.000 άτομα έχουν δηλώσει συμμετοχή, σύμφωνα με την εταιρία.
«Είναι απλώς για διασκέδαση και για να σκορπίσουμε χαρά», δήλωσε η Diane Mahady, πρόεδρος της Hermès στις Η.Π.Α. «Τίποτα δεν είναι προς πώληση. Είναι απλώς μια δωρεάν εμπειρία για να μοιραστούμε τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του brand. Θέλουμε οι άνθρωποι να γελάσουν για μία ώρα και να ξεφύγουν από την καθημερινότητα».
Δείτε ακόμη: Ποιος έφερε όλες τις σταρ του Χόλιγουντ στη Μύκονο;
Όσοι καταφέρουν να βρουν όλα τα άλογα ανταμείβονται με ένα δώρο κατά την έξοδό τους: ένα σημειωματάριο και ένα βιβλίο ζωγραφικής. Mέσα από τη διασκέδαση, η εμπειρία αποσκοπεί στο να αναδείξει τα προϊόντα της εταιρίας, που περιλαμβάνουν ανδρικά και γυναικεία ρούχα prêt-à-porter, φουλάρια, παπούτσια, ακουστικά, σανίδες του σερφ, πιάτα και δερμάτινα είδη – όλα είναι διασκορπισμένα στα δωμάτια της εγκατάστασης.
Η Mahady είπε ότι αναμένει οι θαυμαστές του brand να ενθουσιαστούν ιδιαίτερα με την εμπειρία, καθώς πολλά από τα προϊόντα είναι σπάνια και «θα τους αρέσει να τα δουν από κοντά και με τα ίδια τους τα μάτια». Η εγκατάσταση έκανε το ντεμπούτο της στη Σαγκάη στο τέλος της περασμένης χρονιάς και θα συνεχίσει το ταξίδι της στο Τόκιο, τη Σιγκαπούρη και στη συνέχεια το Παρίσι.
Ο Pierre-Alexis Dumas, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Hermès, περιέγραψε το Mystery of the Grooms’ ως εξής: «Το παιχνίδι είναι κίνηση, ελευθερία, φαντασία, όνειρο, ελαφρότητα… και το άλογο είναι ο πρώτος μας σύντροφος στην παιδική χαρά της δημιουργίας».
Photo credits: Liu Shuwei, Sui Sicong/Hermès