Όταν ένας ηθοποιός, όπως ο Adrien Brody, κερδίζει ένα Oscar, ειδικά στην κατηγορία Καλύτερου Ηθοποιού, αυτό συχνά εκτοξεύει την καριέρα του και δημιουργεί μοναδικές ευκαιρίες για εμπορική και καλλιτεχνική αξιοποίηση της επιτυχίας του. Έτσι “εξαργυρώνει” την επιτυχία του με υψηλότερες αμοιβές και καλύτερους ρόλους, με συμβόλαια με πολυτελή brands, εταιρείες μόδας, lifestyle και προϊόντα πολυτελείας, καθώς το χρυσό αγαλματίδιο προσδίδει κύρος και αξιοπιστία. Ο Adrien Brody έχει συνεργαστεί με brands όπως Prada και Bulgari και πρόσφατα με την Cos και τη Monos, ενώ έχει συμμετάσχει σε καμπάνιες για brands όπως H&M και Montblanc.

Διαβάστε ακόμη: Τι θα θυμόμαστε από την 97η απονομή των Oscars;

Adrien Brody: Από την αρχιτεκτονική του The Brutalist στην κομψότητα της Cos

Ο ταλαντούχος ηθοποιός που εντυπωσίασε με την ερμηνεία του στην ταινία “The Brutalist”, δεν περιορίζεται μόνο στον κινηματογράφο. Αυτήν τη σεζόν, πρωταγωνιστεί στην ανοιξιάτικη καμπάνια του 2025 της Cos, επιδεικνύοντας μια συλλογή που θα παρουσιαστεί σε μια εντυπωσιακή επίδειξη μόδας τον Απρίλιο στην Αθήνα.

ANDRIEN-BRODY

Από την καμπάνια της COS για Άνοιξη – Καλοκαίρι 2025.

Όπως και στο “The Brutalist” που ο Brody υποδύεται έναν οραματιστή αρχιτέκτονα, έτσι και στην καμπάνια της Cos η αρχιτεκτονική είναι το κεντρικό θέμα. Η καμπάνια της Cos έχει ως φόντο ένα εντυπωσιακό αρχιτεκτονικό τοπίο, το κτίριο του Νοσοκομείου Ravenscourt στο Hammersmith του Λονδίνου. Πρόκειται για ένα κτίριο Art Deco του 1933, σχεδιασμένο από τον Σκωτσέζο μοντερνιστή αρχιτέκτονα Tomas Tate.

Διαβάστε ακόμη: Moncler Grenoble: Ποιοι διάσημοι προσγειώθηκαν στις Άλπεις

Ο Brody εμφανίζεται στην καμπάνια μαζί με μοντέλα, φορώντας ρούχα και αξεσουάρ με βάση τον διαχρονικό σχεδιασμό. Ξεχωρίζει το tailoring, όπως φαίνεται στο μπλε ριγέ δίκουμπο σακάκι που φοράει, καθώς και το κλασικό ρετρό,  που φαίνεται στο πράσινο σακάκι και τα χακί παντελόνια που συνδυάζει με penny loafers.

ANDRIEN-BRODY

Από την καμπάνια της COS για Άνοιξη – Καλοκαίρι 2025.

Η επιτυχία του “The Brutalist” έχει φέρει τον Brody στο προσκήνιο της μόδας. Εμφανίστηκε με την σύντροφό του, τη σχεδιάστρια της Marchesa, Georgina Chapman, στην επίδειξη ανδρικής μόδας Louis Vuitton Φθινόπωρο 2025 στο Παρίσι τον Ιανουάριο, και παρευρέθηκε στην επίδειξη του Giorgio Armani στο Μιλάνο με τον συμπρωταγωνιστή του, Jo Alwyn.

Η Cos, με έδρα το Λονδίνο, αποτελεί μέρος του σουηδικού ομίλου H&M. Παρά τις μέτριες πωλήσεις του ομίλου το 2024, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Daniel Ervér, σημείωσε ότι τα μικρότερα brands λιανικής του χαρτοφυλακίου, η Cos και η Arket, είχαν ισχυρές επιδόσεις.

Και μαζί και Monos

Η εταιρεία Monos, ένα brand με είδη ταξιδίου και lifestyle, επέλεξε τον ηθοποιό για να πρωταγωνιστήσει στη διαφημιστική καμπάνια της. Ο Brody περιηγείται στο τοπίο της Ταγγέρης με τις βαλίτσες του. Ο κινηματογραφιστής και φωτογράφος από την Πόλη του Μεξικού, Alexis Gomez, κατέγραψε το ταξίδι του Brody στην πόλη, καθώς συναντά ντόπιους, απολαμβάνει τους ήχους και εξερευνά τα ιστορικά αξιοθέατα της περιοχής.

ANDRIEN-BRODY

Από την καμπάνια της Monos.

Ο Brody δήλωσε: “Μεγαλώνοντας στη Νέα Υόρκη, μια πόλη γεμάτη διαφορετικότητα και απροσδόκητες συναντήσεις, γεννήθηκε μέσα μου μια δίψα για περιπέτεια. Συχνά βρίσκομαι σε διαφορετικά μέρη λόγω των γυρισμάτων, κάτι που είναι συναρπαστικό. Μου αρέσει να εξερευνώ, να ταξιδεύω, να χάνομαι και να βρίσκω τον δρόμο μου ξανά. Τα ταξίδια μου θυμίζουν ότι τα σύνορα είναι ασήμαντα· όσο διαφορετικοί κι αν φαίνονται οι πολιτισμοί ή οι άνθρωποι, στο τέλος της ημέρας, όλοι ζούμε τις μοναδικές μας ιστορίες.”

Ο συνιδρυτής της Monos, Victor Tam, ανέφερε ότι ο Brody “αντανακλά τέλεια τις αξίες του brand, που βασίζονται στην αυθεντικότητα και το διαχρονικό στιλ. Η μοναδική του οπτική και η ακαταμάχητη γοητεία του τον καθιστούν τον ιδανικό πρεσβευτή μας. Η επιρροή του και η βαθιά σύνδεσή του με το κοινό του όχι μόνο θα αναδείξουν τη συλλογή, αλλά θα ενισχύσουν συνολικά την εμπειρία Monos, δημιουργώντας ένα διαχρονικό αποτύπωμα στην κοινότητά μας.”

Από το χρυσό αγαλματίδιο στην χρυσή ευκαιρία

Πέρα από την καλλιτεχνική καταξίωση και τις προτάσεις για πιο απαιτητικούς ρόλους, ένα Όσκαρ μεταφράζεται σε διαβατήριο για τον λαμπερό κόσμο της διαφήμισης. Έτσι, ηθοποιοί, όπως ο Adrien Brody, που μέχρι πρότινος γνωρίζαμε μέσα από τους ρόλους του στη μεγάλη οθόνη, γίνονται τα πρόσωπα αγαπημένων (ή και λιγότερο αγαπημένων) προϊόντων και υπηρεσιών. Από πολυτελή αυτοκίνητα και αρώματα μέχρι τραπεζικές κάρτες και καφέδες, οι βραβευμένοι με Όσκαρ ηθοποιοί κατακλύζουν τις οθόνες μας και τις διαφημιστικές πινακίδες, μετατρέποντας την καλλιτεχνική τους επιτυχία σε μια ευρεία εμπορική παρουσία. Αυτό το φαινόμενο, αν και αναμενόμενο, εγείρει ενδιαφέροντα ερωτήματα σχετικά με τη σχέση τέχνης και εμπορίου, την επιρροή των διασημοτήτων στην καταναλωτική συμπεριφορά και την ανθεκτικότητα της «μαγείας» του κινηματογράφου μπροστά στην πανταχού παρούσα διαφήμιση.

Photo credit: @adrienbrody/Instagram