Η νέα καμπάνια του οίκου Miu Miu έχει κάτι το μοναδικό. Είναι σαν πίνακας ζωγραφικής. Κυριολεκτικά. Ο Steven Meisel που επιμελήθηκε την καμπάνια έδωσε, με τη βοήθεια της τεχνολογίας, ένα φινίρισμα στις φωτογραφίες που έχει το εφέ των πινελιών ενός ζωγράφου. Η πρωταγωνίστρια Gigi Hadid συναντιέται ξανά με τον ιταλικό οίκο, αυτήν τη φορά σε ένα project που δεν μοιάζει με κανένα άλλο. Ο οίκος Miu Miu, που για άλλη μια φορά βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων της χρονιάς παρά τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες, έχει βρει το μυστικό για να κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού. Πρωτοτυπεί. Έχει άποψη και χαρακτήρα.

H Hadid, που έχει πρωταγωνιστήσει και στις δύο προηγούμενες καμπάνιες Miu Miu, έχει αναφέρει σε δηλώσεις της το 2023: «Η Miuccia Prada είναι από τις πιο εμπνευσμένες και εμβληματικές γυναίκες στον κόσμο επειδή εξερευνά όλες τις αγάπες και τα ενδιαφέροντά της στο έπακρο. Είναι τιμή μου να τη βλέπω να εργάζεται, να δουλεύω μαζί της και να γνωρίζω κάποιον με τόσες γνώσεις και ισχυρό αλλά προσγειωμένο και ευγενικό. Κάνει τόσα πολλά για να δώσει χώρο στους άλλους. Σκέφτομαι τη γυναίκα Miu Miu ως κάποια που έχει παρόμοιες ιδιότητες με τη Miuccia. Παιχνιδιάρικη αλλά ήρεμη, κλασική και προσγειωμένη.»

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Εβδομάδα Μόδας Σαγκάης: Ρομπότ στην πασαρέλα;

Miu-Miu

Miu-Miu

Το όραμα του Meisel

Ο Meisel οραματίστηκε την πρωταγωνίστρια του ως ενζενί σε πορτραίτο των αρχών του 20ου αιώνα. Η τσάντα που κρατά έρχεται στο επίκεντρο και μας καθηλώνει. Νιώθουμε το δέος που μας γεννά το έκθεμα ενός μουσείου, μόνο που σε αυτήν την περίπτωση δεν θαυμάζουμε απλά την εικόνα. Ποθούμε το αντικείμενό της. Η προσέγγιση του φωτογράφου είναι εξαιρετικά ευφυής καθώς και οι δύο τσάντες που απεικονίζονται στην καμπάνια, η Wander και η Arcadie, έχουν ρετρό στιλ λόγω της καπιτονέ υφής τους. Οι αποχρώσεις του chocolate brown, του μουσταρδί και του φούξια έχουν μια all-time φινέτσα.

Miu-Miu

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Βρήκαμε τα ωραιότερα δαχτυλίδια 5 Ελλήνων σχεδιαστών

Τέχνη, μόδα ή και τα δυο;

Ο creative director Edward Quarmby και η στιλίστρια Lotta Volkova έδωσαν στην καμπάνια έναν arty χαρακτήρα που σπάνια βλέπουμε σε διαφημίσεις. Ο οίκος Miu Miu έχει υιοθετήσει αυτή την προσέγγιση και στις δυο προηγούμενες καμπάνιες του. Η καμπάνια του 2024 είχε ως σημείο αναφοράς την πρωτοπόρο Βρετανή φωτογράφο Yevonde Philone Middleton, το έργο της οποίας είχε προκαλέσει αίσθηση τη δεκαετία του 1930 για την χρήση των χρωμάτων. Μια από τις ελάχιστες γυναίκες φωτογράφους της εποχής που έγινε δεκτή στην Royal Photographic Society και φωτογράφησε τα μέλη της βασιλικής οικογένειας.

Το 2023, ο οίκος Miu Miu τίμησε με την καμπάνια του μια άλλη πρωτοπόρο καλλιτέχνιδα, την Αμερικανίδα ζωγράφο Margaret Keane, γνωστή για τους πίνακές της με γυναίκες, παιδιά και ζώα με υπερμεγέθη μάτια. Το έργο της Keane είχε για πολλά χρόνια καπηλευθεί από τον σύζυγο της, ο οποίος παρουσίαζε τα έργα της ως δικά του στις γκαλερί. Η καλλιτέχνης αποκάλυψε την απάτη το 1970 παραδεχόμενη ότι, παρά το γεγονός πως γνώριζε την απάτη του συζύγου της, προτίμησε να σωπάσει καθώς τον φοβόταν.

Miu-Miu Miu-Miu

Μια καμπάνια διαφορετική που μας γεμίζει συναισθήματα και μας γοητεύει. Ο φακός του Meisel μεταμορφώνεται σε πινέλο και η μόδα σε τέχνη με φυσικότητα και χάρη. Μια λεπτή γραμμή που ο οίκος Miu Miu περνά με αριστοτεχνία πρωτοπορώντας για άλλη μια φορά.